861 visninger
|
Oprettet:
mc uden afgift??? {{forumTopicSubject}}
Nu sidder jeg her og har solgt min dejlige sv1000s og ønsker en ny mc til foråret, men alle de fleste herinde er uden afg.. Så nu vil jeg gerne vide om folk køber deres mc i udlandet stiller dem væk indtil de har råd til afg eller hva gør i..(køre på lånte plader eller hva)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 237
Top $
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
- er det ikke lidt risikabelt
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 624
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 367
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 624
sep 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 516
mc uden afgift???