{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.281 visninger | Oprettet:

Alchemi J
Alchemi J
Tilmeldt:
28. dec 2019
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1

Bedste pendler/touring MC til de billigste penge {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at udskifte en gammel bil her inden for det næste år og besluttede mig for at tage MC kørekort til A2 til den kommende sommer.
Vil derfor rigtig gerne finde en MC som opfylder mine behov. Har søgt og søgt, og har fundet en potentiel starter MC som jeg gerne vil købe, en Suzuki GS 500 F, har fundet frem til det skulle være en af de bedste indenfor min pris grænse som er under 30k.

Jeg skriver her for om få indsigt i hvis det var andre som vidste om jeg kunne få en mere pålidelig og evt mere økonomisk MC.
Jeg ved godt at GS 500 F er en økonomisk MC men hvis man kunne få en endnu mere økonomisk, hvorfor ikke smiley

Den skal bruges til at køre fra CPH - Køge hver dag samt køre fra CPH til Esbjerg hver anden weekend. GS 500 F kører omkring de 20+ km/l ved blandet kørsel.

Er der andre cykler i kunne anbefale mig for under 30k som kan køre fint på motorvej og gerne så økonomisk som muligt:)

Beklager hvis jeg mangler nogle informationer, er helt ny til MC, prøver at lære så meget som muligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste pendler/touring MC til de billigste penge
Kommentér på:
Bedste pendler/touring MC til de billigste penge

Annonce