At holde på gaden. {{forumTopicSubject}}
Vi skal til Berlin til sommer. Er det sikkert nok at holde på gaden? Skal man så bruge dækken og mange låse? Eller hvad plejer i at gøre når i overnatter i en storby med motorcykel?
Vi skal til Berlin til sommer. Er det sikkert nok at holde på gaden? Skal man så bruge dækken og mange låse? Eller hvad plejer i at gøre når i overnatter i en storby med motorcykel?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
apr 2019
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 38
Under alle omstændigheder, er det nok en god ide med en lås og et dækken.
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 423
Ellers findes der offentlige parkeringskældre.
Jeg har ingen erfaringer med at holde ude på offentlig vej i Berlin.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
Hotellet havde ingen parkeringsmuligheder.
Der færdes mange mennesker i den del af Berlin.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 159 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.663
Der er ofte 2 låse på.
En skive lås og en kæde.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 848
Hvis de endelig vil have din MC, så får de den også, for ingen vil taget sig af a nogle mænd en en lille lastbil med kran og et vakst logo som "xx MC service" hejser en MC op på ladet og kører væk med den. Der findes dimser der sporer en GPS tracker, så den finder de og smider op på ladet af den første lastbil der kører forbi.
At holde på gaden.