{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Servicepapirer {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har en Ducati 999 fra ca. 2005 men den er først indregistreret i 2007. Det jeg har brug for hjælp til er at jeg mangler nogle service papirer på den og vil i den forbindelse høre om der var nogen der havde kendskab til den. Den har skiftet ejere et par gange og måske har i haft den til service så derfor er det også lidt af et detektiv arbejde jeg er på.

så derfor vil det være en kæmpe hjælp hvis der var nogen der kunne hjælpe mig

De forskellige nr. Plader den har været på er.

Hc 14053 fra 2008
Hn 17656 fra 2010
Af 13847 fra 2011
Bg 11147 fra 2014
Ck 69077 fra 2016

Jeg vil også nævne at jeg ikke er ude på at få info om den tidligere ejer. det er i velkomne til at strege ud såfremt i har oplysninger om motorcyklen. Jeg er kun ude efter servicehistorik til at udfylde servicebogen og evt servicepapirer.

Som sagt det er lidt af en sats at jeg skriver til jer, men
håber et eller sted at nogen herinde fra havde haft den serviceret tidligere

Grunden til jeg også spørger herinde er fordi sælgeren ikke havde alle servicepapirer





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servicepapirer
  • #1   13. jan 2020 Den har vel kørt omkring 20.000 da du fik den ??
    Så det er vel minimalt hvilke service den skulle have haft ud over det 1. Ved 1000 km.
    Skift kølevæske, bremsevæske, koblingsvæske og rem, hvis du ikke har dokumentation. Så ved du hvad du har.
    Det er de færreste brugte motorcykler, der har en udfyldt servicebog - hvis den i det hele tage eksisterer. Det er de færreste mc-forhandlere der har et system, hvor de kan finde tilbage til service ud fra reg-nummer.


  • #2   13. jan 2020 Ja. Det bliver nok ikke helt så nemt og ja den havde kørt 20000 da jeg fik den. Alt det som du nævner er blevet skiftet. Jeg fandt ud af at forhandlerne kun gemmer i 5 år så det bliver nok svært

Kommentér på:
Servicepapirer

Annonce