{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvisninger.
  • #1   21. dec 2007 Fordi folk til tider (læs: ofte) er nogle snæversynet røvhuller, der ikke er meget for mangfoldighed.
    Det står tydeligt i brugerbetingelserne:
    Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Så altså hører din ATV til på dette galleri.

• #2   21. dec 2007 Ja det ville jeg jo også syntes at den gør. Da jeg skulle have min 250CCM ind var der ingen problem. Og jeg havde inda spurgt her i forumet før jeg gjorde det om jeg måtte og det var der ingen sure miner over.

Det gamle indlæg er her.

• #3   21. dec 2007 man må vel selv bestemme hvad man vil stemme? personligt syntes jeg ikke at atv og crossere hører til sammen med motorcyklerne...

man burde lave et jordfræser galleri for traktore, crossere, atv osv. efter min mening

skal lige siges at jeg i denne sag ikke har afgivet nogen stemme

• #4   21. dec 2007 Martin P: vil give dig ret. Men igen....... mcg.dk egen regler sig de høre til her. Så de har lige så meget ret til at være her som dig om mig.
    det med at stemme folk ind er også plat - det skulle være op til en admin at se om de overholder reglerne. Ikke os brugere. Så ville det være mere fair.

• #5   21. dec 2007 Du skal være så velkommen.
    Jesper - tror nu nok at atv ind registrer som bil, mener nemlig ikke der er krav om styrt hjælm... At det så er hul i hovedet er noget helt andet... det er jo bare lige som de fleste andre regler i danmark omkring motorkørtøjer.

• #6   21. dec 2007 Rasmus: ja ved godt de bliver indregistreret som bil, men det er brugerbetingelserne på MCG jeg henviser til.

• #7   21. dec 2007 Jacob, der vil altid være nogle der mener at noget ikke skal ind fordi det ikke falder i deres smag, selvom alle spilleregler er overholdt.....

• #8   21. dec 2007 Ja det er jo ikke altid nemt og ramme alles ønsker. Men nu kom den da ind da jeg prøvede igen. og der var det ingen problem og få den ind....

• #9   21. dec 2007 Det med at stemme en cykel ind, mener jeg mere er en måde at teste om vedkommende vil ofre den tid, det tager at få lavet en ordentlig profil med billeder og beskrivelse, eller om det bare er en som er med på frihjul... og består man ikke testen, så bliver man stemt hjem af brugerne på MCG...

Jeg har endnu ikke prøvet at afvise en cykel, fordi jeg er af den mening; at har det 2 hjul og en motor, så er vi på samme side.... (med undtagelse af scootere, I har Jeres eget galleri!!!)...

Kommentér på:
Afvisninger.

Annonce