Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc-huset??
  • #1   13. jul 2005 de har mange fine sager, men har altid syntes de var for dyre............
    Men så igen det syntes jeg alle er......
    Undtagen dem der gir mig deres sager.....

• #2   13. jul 2005 Har handlet der maget, og har aldrig haft problemer... tværtimod...

/Jan

• #3   13. jul 2005 Hehe... MAGET hehe....

• #4   13. jul 2005 hmm der var jo lidt delte erfaringer... Lyder ikke så godt med den xj motor der. Men hvis jeg selv henter den skulle det jo så ikke blive et problem...
    Kan man være sikker på at der ikke bliver fusket med kilometerstand og stand når det er hos forhandler??

• #5   13. jul 2005 ja, men man skal jo heller ikke være blåøjet

• #6   13. jul 2005 men tak for svaret. så vil jeg lige tænke lidt over den mulighed.

• #7   13. jul 2005 Lige for at gøre en lang historie kort, så har min gode kami har handlet mc der. Hvor bla. Årgangen og motor mm. Passede ikke med det de sagde overhovedet. Så jeg vil ikke råde nogen til at handle der. Men der er selvfølgelig altid gode og dårlige historie, synes bare jeg har hørt mange dårlige om mc-huset.

Er din motor istykker eller hvad???

Claus

• #8   14. jul 2005 Gemalen har købt cykel dernede. Michael gav en god pris for den gamle gpz´er. Men man kan godt komme til at vente på dele... Vi stod og manglede et bundkar i forgårs.... fandt en hos MC-huset - og i denne situation har Michael ydet en vanvittig god service. Vi kørte selv ned for at hente den (vi skal bruge cyklen til Skagen, fredag morgen, så er lidt tidspressede) og Michael blev i forretningen til vi kom derned - kl. var næsten 18......

• #9   14. jul 2005 Jeg købte en cbr 1000f motor der en gang. jeg ville have en sc24 model men fik først en sc 21 model (den gamle). det brokkede jeg mig over og han sagde han havde en anden men den sad i en cykel i forvejen, den skulle først tages af. da der var gået 3 uger uden han havde gjort noget, kørte vi selv derned og pillede den af cyklen. vi ville ikke køre før vi fik den med.

• #10   14. jul 2005 bestilte et speedometer til en 600bandit for et par år siden. 1600kr. markant dyrere end lc-racing, men de havde ikke nogen, og skulle bruge det i løbet af et par dage. der gik 14 dage og en bon på 2500. så jeg hentede det ikke. i panik efter indsugningsgummi til min egen i forrige uge prøvede jeg at ringe til dem igen.(lc havde ingen. var selv nede og tjekke og dertil skal siges at de er bundet sammen og der ligger seddel ved med hvilken model de er til) nå men ringede derned og fik at vide at det vidste han ikke om de havde, da alle dem de har ligger i en stor papkasse i et rod, så det gad han ikke at rode efter. men skulle jeg bruge kunne jeg da sende mine og så ville han tjekke om de havde tilsvarende. skal siges at jeg sad med nummer og alt i hånden.
    alt i alt var det 2. og sidste gang jeg gider bruge tid på det firma. har derudover snakket med en der havde købt en R1 dernede. som en 2001 model. guess what:::::::: det var en 98ér

• #12   14. jul 2005 Jeg kender sgu også en der har købt noget skod derhende...Det hele skulle være noget sjusk og rod!

• #13   14. jul 2005 Jeg har fået en del derfra, og generelt vil jeg sige at de er langsomme, og ikke helt ærlige med hvordan tingene ser ud. Købte et speedometer til min bandit 600 1500 kr og det steg ikke undervejsd, men der var ridser bagpå han havde glemt at fortælle om, og km tallet passede heller ikke med det han havde opgivet.
    En forgaffelbro, som skulle være pæn, fordi min ikke er så pæn... igen... den var grimmere end den jeg havde i forvejen, så 300 kr spildt.
    Til deres ros har de mange ting, og de tog en styrboks retur jeg ikke skulle bruge. de var også kun 1 dag om at sende en menbran til min kaburator, da jeg virkelig skulle bruge den.
    Alt i alt, hvis ikke du kan finde andre steder, er det et alternativ, hvis du er en tålmodig sjæl, med en dyb lomme....

• #14   14. jul 2005 Var tæt på at købe en Suzuki RF 600 dernede. Men da vi skulle til at skrive papirer skulle han lige pludselig have 1200 kr for at lave ½ års garenti. Det stinker !!!.

Så jeg sagde pænt nej tak. Han blev godt nok lidt muggen, men det var der jo ikke noget at gøre ved. Jeg skal ikke nyde noget af at handle cykel dernede i hvert fald. Har efterfølgende hørt nogen hæftige historier derned fra, men vil undlade at offentlig gøre dem her, da jeg ikke er sikker på hvor meget hold der er i dem.

Så mit råd er : Vær FORSIGTIG hvis du skal handle der, og lad være med at give penge for noget du ikke har haft i hænderne.

Kommentér på:
mc-huset??

Annonce