{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Rasmus I
Rasmus I
Tilmeldt:
20. jan 2020
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvonår kan jeg begynde på a2? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley
Nogen her inde som kan fortælle mig om det er muligt at begynde på a2 kørekort 3 måneder før ens 20 års fødselsdag? Også først tage køreprøven den dag man er fyldt 20?

Ved dette er en mulighed for a1, samt bil?

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvonår kan jeg begynde på a2?
  • #1   20. jan 2020 Jo, dette burde være muligt......... Fx. kan man påbegynde bilkørekort allerede når man er 16,3/4 år, så det er bare at komme igang....... smiley

  • #2   21. jan 2020 Ja det vil jeg mene, så skal du selvfølgelig også tage kortet et sted hvor det tager omkring 3 måneder.

  • Rasmus I
    Rasmus I Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   21. jan 2020 Tænker også det ville være mest sandsynligt eftersom det trods alt er muligt til bil smiley Men kunne det være anderledes, da man jo sagtens kan få et a1 kort smiley

    #2 Den del skal jeg nok finde ud af smiley loven på den anden side smiley smiley


  • #4   21. jan 2020 Nu når jeg lige tænker tilbage på det mener jeg der var et par stykker på mit hold der ikke var fyldt 20 da vi startede, men selvfølgelig blev det inden de skulle til køreprøve.

  • #5   21. jan 2020 Hvornår fylder du år?

  • Rasmus I
    Rasmus I Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #6   21. jan 2020 Først i Oktober, så det bliver ihvertfald lige på kanten hvis det kan lade sig gøre smiley det væld så småt slutningen a sæsonen?

  • #7   22. jan 2020 Ja, for de fleste stopper sæsonen nok engang i november, så det er måske ligefør du overveje at vente med at starte til foråret 2021, medmindre du regner med at skulle køre vinteren over.

Kommentér på:
Hvonår kan jeg begynde på a2?

Annonce