1.688 visninger
|
Oprettet:
Afvist! Hvorfor?? {{forumTopicSubject}}
Hvorfor bliver nogle af jer ved med at afvise Runi A på hans Buell???
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 667
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.658
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.303
der må vel være nogen der ikke kan lide en buell eller tror at det er een under 125 ccm ??
jan 2005
dec 2003
påen igen keep on trying
eller vent til nytår er ovre og der sidder mange online, så kommer den hurtigt ind
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.930
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
Dette er et galleri - så hvordan kan man forvente at alle vil stemme en ind med så få billeder?
Jeg afviser den da - det skal ikke være nogen hemmelighed. Ikke fordi jeg er pissed off eller mærkeluder - men fordi det er lidt at latterliggøre folk når man ikke gider vise sin cykel frem med mere end 3 stort identiske billeder...
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.145
Glædelig (bag) jul...
dec 2003
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 132
jan 2005
dec 2003
lol
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg har det sådan, at det er lyst og interesse, mere end hvilken cykel det er, der afgør om jeg skal stemme ind.
For mig betyder det, at mindst to af de tre dele, MC-data, billeder eller personprofil er nogenlunde fyldestgørende.
I dette tilfælde er det faktisk kun cykeldata jeg finder OK - men det er noget subjektivet noget
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.078
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 103
alt under 1,4 L er da pocketbikes ikke
jan 2005
feb 2005
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.492
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.130
Online Tilmeldt:
mar 2004
Jeg er ikke bange for at sige min ærlige mening - og jeg er absolut heller ikke bange for at diskutere den med andre.
Om folk er uenige, kunne ikke rage mig mindre - at diskutere handler ikke om enighed, men udveksling af meninger.
Selvom Daj72 foreslår en nok så fin løsning, indebærer den stadig at MCG skal tage stilling til noget. Det gør de IKKE, men lader i stedet brugerne styre showet når det kommer til stemmer, bedømmelser og den slags.
Den primære årsag er at brugernes og hjælpeadmins' tid er gratis - det er MCG Admins' ikke...
Fakta er at cykler med 5 repræsentative billeder i nogenlunde kvalitet og bare et mimimum af tekst eller info, ALTID bliver stemt ind på siden, så det kræver altså ikke ret meget arbejde eller skriveri at komme ombord.
Dem der ser optagelse på galleriet som at skulle forbi MCG Tolden eller MCG Politiet, kan vel bare gøre sig et minimum af umage i stedet for at tude i forvejen...?
Alle mine 3 cykler kom ind i første hug, så hvor svært kan det lige være?
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 384
Jeg gør det samme, hvis jeg finder, at teksten er for tynd.
Men selvfølgelig, når man stiller lidt krav bliver man kaldt MCP.
dec 2003
Men denne tråd er en typisk mcg reaktion
Hvis nogen kommer med deres mening, så kommer der altid andre med negativ kritik som modtræk, om det er for at tvære i det ved jeg ikke, eller også kan det være at de bare ikke kan klare at der er andre der ikke har samme synspunkter som dem. Det ender som regel med at den første part skal samlignes med politi osv..
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 126
Rart at se en der er lidt seriøs, og kan argumentere og ikke mindst diskutere (udveksle meninger) på et seriøst plan, det kan til tider virke som om det er alle dem der kommer lige fra scotergalleriet der er på samtid, og MCG er nede på et plan hvor der kun kan argumenteres med et link til "kinagrill" eller henvise til Jantes lov.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Tror jeg skal lede længe efter et mere retarderet "argument"....
dec 2003
kan man ikke lave en "sjov" liste over alle de "kommentarer" der skal forestille kritik ?
No.1 = "misundelse er en grim ting"
2 = "mcg politiet"
3 = "kinagrill/tudekiks"
4 = "er dine venner til julefrokost og du sidder alene hjemme eller "
osv osv .
dec 2003
du sprøger selv "hva faen er problemet egentlig ?"
Det er at folk ikke accepterer andres sysnpunkter, ligesom du ikke selv accepterer at nogen gerne ser lidt mere variation end 3 næsten ens billeder,,
Du er selv svaret på dit spørgsmål..
Online Tilmeldt:
mar 2004
103 billeder? Hvor vil du hen med den sammenligning?
Jeg kan ikke gennemskue den med julefrokosten.
Hvis man vælger at være hjemme den 25. i stedet for tage til sin 5. julefrokost i December, har man så intet liv?
Jeg skal dog holde noget med familien imorgen...
Hvis man vælger at have en mening og et standpunkt i stedet for at skulle gøre som alle andre, er man så idiot?
----------------------------------
Hayabosa - Jeg gider slet ikke.. Så ender det bare med udstemmer fordi man tør sige sin mening....
dec 2003
dec 2003
jeg tror bare at han mente det med "misundelse og udstemmer", at det er de ting der plejer at komme frem i tråde hvor folk "debatterer" (diskuterer/skændes)
det var ikke noget møntet på dig, men det tror jeg også godt at du forstår hvis du læser kommentaren igennem igen og fordøjer den
Online Tilmeldt:
mar 2004
Det kan jo smutte, det skidt.
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.420
Daj72: 95% af de gange jeg afviser nogle laver jeg en kommentar med hvad jeg mener er forkert og derfor afviser den.
Har set MANGE andre også gør det så synes nu systemet virker fint hvad det angår...
dec 2003
Men der endte det hele med grimme ord og alle klicheerne
Online Tilmeldt:
mar 2004
dec 2003
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 110
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.420
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
Der er nogen som forventer en bibel af lort skrevet op og ned om div maskiner der skal oprettes, samt 1.000.000 billeder taget i 1.000.011 forskellige vinkler før de giver et GO for at manden/ eller kvinden for oprettet deres mc.
Dette er en debat der kommer til at kører lige så længe at vi som brugere bestemmer hvilke MC´ere der skal ind og hvilke der ikke skal, jeg personligt godkender sq alt, jeg er her for forum, og hvis folk kun syns de vil vise mig 3 billeder af deres MC vist fra røven er jeg sq da ligeglad, vil jeg se en masse smarte billeder kan jeg sq da google lortet.
Hygge, og ja Godt nytår til jer alle
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.229
No.1 = "misundelse er en grim ting"
2 = "mcg politiet"
3 = "kinagrill/tudekiks"
4 = "er dine venner til julefrokost og du sidder alene hjemme eller "
jul 2006
Kan i nu have et godt nytår, og prøv så at fokusere på det positive fremover. Det er jo trods alt det der efterlader os med den bedste fornemmelse...
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.848
hvis jeg skulle til at oprette en mc og betalte 20kr overholdte regler bla. bla. og fik et afslag så vil jeg da blive mega rasende! Og jeg vil tænke dette om mcg --> ( fuck en flok tabere skal man lede længe efter!) trist at vi har den magt og at nogen leger gud, folk betaler sku for det og tvivler stærkt på at folk gider betale bare for at lave scooteshow her inde!
når nu folk har betalt kan jeg ikke forstå dem som stemmer ud? det kunne jo være at denne person havde noget at byde på i forums selvom hans profil ikke er lige så flot/informativ som deres, eller det er måske fordi folk er bange for at mcg løber tør for server plads? uha så er det også bare synd at lukke folk ind som ikke har en diamant profil/galleri som andre.:/
min ærgelige mening er ---->
jeg synes det er noget barnligt pjat! folk betaler ikke for sjov!
Online Tilmeldt:
mar 2004
Det du kalder et rygklapperkor, er vel ikke andet end en stak mennesker som er enige og bekræfter hinanden i det. Hvornår er det blevet ulovligt at have nogenlunde samme holdning?
Jeg stemmer imod fordi jeg forventer en større indsats end det visse personer viser når de opretter en MC på "Motorcykel<b>galleri</b> - ikke fordi jeg mener folk ikke er velkomne her på siden.
Men det er nu engang et <b>galleri</b> så hvis de har en masse positive ting at bidrage med i forummet, skal de skam være mere end velkomne - forudsat de har en reel interesse i hvad der foregår.
Visse personer opretter f.eks kun deres MC for at hive eksponering ved et salg - og andre tror det er nok bare at have et billede og ordet "standard" optrædende i samtlige info kategorier.
Andre - heldigvis de fleste - opfatter dette som et seriøst site, og gør en masse ud af at lave et fyldestgørende <b>galleri</b> med gode tydelige billeder og masser af info om deres kæreste eje. Det er sidstnævnte som ALTID kommer ind - og førstnævnte som efter min mening ikke tager opgaven seriøst nok.
Det står endda ganske fint skrevet når man opretter et galleri med sin MC - at man bør have mindst 5 billeder. Igen en gråtone fordi det ikke er et ufravigeligt krav, men en venlig henstilling til at de fleste brugere ikke mener 2 ens billeder af en tørresnor eller nøgne damerer nok.
Motorcykelgalleri.dk skabes af brugerne - idet det er brugerne som deltager i forummet - det er brugerne som opretter fotoalbums - det er brugerne som poster deres videoer, og ikke mindst er det de selvsamme brugere som afviser en MC som de ikke mener passer ind på siden.
Vil i gerne lave systemet om med hensyn til optagelse, så synes jeg i skal gå til rette instans i stedet for at hakke på folk som har en anden mening end jer.
---------------------------------------------------------
Jimmi - hvis det er din første tanke i stedet for at tage brugernes kritik til dig, mener jeg personligt du har brug for noget anger management. Hvis du er i tvivl om hvad der kræves for at komme ind med en MC, kan du jo passende søge på "senest oprettede" og kigge de sidste 3 igennem - for deres indsats var nok til at komme ind - og så prøve igen med lidt flere billeder og mere info.
Svært hva'?
okt 2006
Jeg gætter også på at der er mange der føler sig ramt nu og jeg bliver truet med bål og brand, og er det de eneste "problemer" vi har i verdagen, så er det tegn på at vi er ved at have det for godt (igen forkælede)
Hvor svært kan de være at læse reglerne og gøre sig bare lidt umage, (underdanige) UHAAAA hvad var det for et ord, GU vil vi ej være underdanige, nej det er sq de andre der skal rette sig efter mig !
Kom med den verbale spanking .... jeg kan ta' det, og mine synspunkter kan skubbes hvis argumenterne er i orden .... sån som, vi kommer og skriver vores navn med ild på taget af dit hus, så ved du hvem vi er
jul 2006
jun 2006
men skidt med det hvis du vil sidde og pisse andre af ved at afvise eller noget, så gør det.
Stadig enig med newbie!
og synes stadig det er noget pjat!
Men hey skide være med det! godt nytår;)
Online Tilmeldt:
mar 2004
Jeg har endda forklaret hvilke krav den stiller, så der ikke skulle være tvivl om noget.
At du så mener vi andre tager fejl, må vel stå for din egen regning. Som sagt tidligere er er verden ikke kun sort og hvid, som ret basalt betyder at det er brugernes beslutning om de vil lukke en MC mere ind eller ej - og at det derfor er brugerne som afviser.
Jeg har en smule svært ved at forstå hvorfor du bliver ved med at holde på at vi andre tager fejl når reglerne på sitet er som de er...
Online Tilmeldt:
mar 2004
Og godt nytår til dig også.
okt 2006
Keyser Nielze _ måske sætter du rækkefølgen anderledes, eller er ikke så kritisk med hensyn til billederne som jeg, som syntes telefonbilleder af ringe kvalitet vidner om at det er en total ligeglad (useriøs) bruger .... ja men han havde ikke andet og det var mørkt, så vi trak den i en vaskehal, og man han da se hans fede forlygte med blå lys (hvis man anstrænger sig)
Det med at jeg har forælsket mig i gode billeder hænger måske sammen med at jeg ikke kan læse
andre syntes informationer er det vigtigste.
Det skal siges, at jeg har også set de profiler der opfylder alle kriterier, uanset hvor kritisk man kunne være, blive afvist, og så er der måske noget om snakken med små politimænd, men i det store hele er det for let at blive lukket ind.
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
hørt
okt 2006
feb 2005
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.455
GODT NYTÅR
Et galleri i min verden er et sted hvor der er en masse forskellige billeder. Det behøver ikke være en masse forskellige billeder af den samme ting. Altså et billede af hver motorcykel er nok til at det er et galleri for mig..
jun 2006
nå fuck nu det. kan bare ikke li din måde at skrive til mig på, men fred være med det.
over and out.
Online Tilmeldt:
mar 2004
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 2 Svar: 174
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følg lige med, ik...?
Godt nytår til dig også.
maj 2007
maj 2007
Men lav en ny regel, hvis der inden en måned efter optagelse stadig ikke er mindst 5 billeder på en profil, bliver den slettet, så har man ihvertfald fået en chance.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Oftest når folk skriver sådan, er det fordi de ikke har fulgt med i tråden...
Som sagt - godt nytår.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Kontaktinfo står øverst på siden....
maj 2007
Og så jeg ikke muggen
jun 2006
aug 2005
FOR som een siger længere oppe så syns han at en buell har mere ret til at være her end en knægt på 16´s 125 ccm bane race reller lign....... Hvad sker der?
Hvad der så end skulle lægge til grund for en sådan udtalelse kan jeg med mit simple FORKÆLEDE RIGMANDSSIND ( FUCKING NOT, sikke noget mundlort at lukke ud Hardcore Biker, Ja du må sq meget undskylde men magen til ringe personlig analyse har jeg da ikke læst længe, og problemer med autoriteter ? Ej tror jeg sq heller ikke lige, jeg syns vi mangler en masse politi på gaden og autoriter er sq til for mig & dig ) se at de skulle have mindre ret til at have deres maskiner her end både i og mig selv, jeg har da selv været knægt, og ved da at havde jeg haft en banemaskine eller lign ville jeg da sikkert super gerne have haft den oprettet her og deltage i div forums og måske skabe nye og anderledes venskaber.
I hele denne debat omkring hvem der ska oprettes og hvem der ikke skal bliver jeg sq i tvivl om hvor det rent faktisk er jeg læser disse indlæg, for INTET i det læste ovenfor vedr div. afvisninger afspejler VORES normale opførsel som MC´ister, ude på landevejene er der plads til ALLE, og der hilses på stort set alt med 2 hjul hvad enten det har 125ccm eller 2,5L.
Prøv dog og tage en mere afslappet holdning til de billeder, og tag noget mere vej holdning med inden du giver en MC kniven.
Husk hver gang du klikker AFVIS sidder der een i den anden ende som har taget sig tid og penge til at oprette en profil herinde for at deltage på lige fod med alle os andre, og opleve noget at det sammenhold vi har når vi mødes ved ishuset, ved stranden, på færgen eller bare kører forbi hinanden på vejen, nemlig med RESPEKT og NÆSTEKÆRLIGHED for maskinen,kulturen, men frem for alt ham eller hende er kører den.
Prøv at belønne dig selv og MC´isten i den anden ende næste gang der er en profil med 3 billeder der vil ind, ikke ved at hilse, men give din JA stemme som en hilsen til kulturen samt føren at den pågældende MC.
Jeg udtrykker mig måske som jeg er sur eller lign, men lad dig ikke nare, jeg er bare lidt ærgelig på vegne af dem som bliver afvist og får en skidt oplevelse af os som MCG brugere i forbindelse med det.
Venlig hilsen
NewBie
PS.
Hardcore Biker : Undskyld jeg rækker lidt hårdt ud efter dig, men jeg personligt syns simpelthen din argumentation er af en så ringe kval at jeg bare måtte have lettet brystet. Sorry.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Men vi skal lige huske at det faktisk kun koster penge at oprette en brugerprofil herinde - og at man har ganske mange rettigheder med den alene.
Opretter man en eller 300 MC'er, så er prisen stadig den samme, og den dårlige oplevelse man eventuelt ville få af forummet + brugerne, kan vist hurtigt skæres ned ved at man husker at læse de kommentarer som kommer.
Folk er normalt flinke til at komme med konstruktive kommentarer til hvorfor de afviser - og normalt ER det antallet af billeder som er ret afgørende...
Der skal som sagt være plads til alle, men der går jo ikke skår i ens stolthed ved at man skal knipse 5-6 billeder som viser cyklen fra forskellige vinkler i stedet for 3 billeder som viser cyklen fra EN vinkel. Er det ikke sjovere at se varierende billeder end de samme hele tiden?
Det synes jeg nemlig det er....
aug 2005
Jo det er sjovere, men jeg mener bare ikke jeg vil gøre mig til dommer over hvor vidt der skal være 1 eller 5 billeder på en MC profil da det for mig er rigeligt med 1, og at der er endnu en mc oprettet med et sikkert 100% super rart og venskabs potientielt menneske bag er for mig den store ting, jeg fokusere nok bare på noget andet, især fordi jeg selv har fået skabt mig en super masse gode venner her på MCG.
Men det står jo enhver frit for at at gøre som de vil, vi kan argumentere alt vi vil, i sidste ende har man jo nok bare endnu engang ladet sig rive med i en dårlig udgave " Never Ending Story" her på MCG.
Om ikke andet tak for debatten, syns den er meget sjov at have til tider, jeg kan mærke jeg lader mig rive med hver gang hehe, sq lidt skræmmende faktisk :0)
NewBie
Online Tilmeldt:
mar 2004
Det er desværre sådan at de fleste bare vælger at oprette MC'en igen og igen til der tilfældigvis er nok indstemmer, i stedet for faktisk at tilføje flere billeder eller skrive noget mere fyldestgørende tekst, som efter min bedste overbevisning var hele ideen med ud / ind systemet lige fra start.
Ulempen er at folk godt kan fejlfortolke det og føle sig udstødt - men fordelen er helt afgjort at man med en vis grad af sandsynlighed, sikrer et galleri som er farvestrålende og alsidigt. Kald mig bare naiv, men det er sådan jeg tolker det....
Om du eller jeg skal gøre os til dommere overfor MC'er under oprettelse, er allerede blevet besluttet for os - for hvis ikke det var meningen at folk kunne sige deres mening på den måde, havde de ikke muligheden for at Afvise eller byde Velkommen.
Debat er sundt - men mudderkastning er altid sørgeligt at se på - og det synes jeg faktisk vi klarede rimeligt fri af denne gang.
Godt nytår endnu en gang.
Online Tilmeldt:
mar 2004
jan 2005
Online Tilmeldt:
mar 2004
jan 2005
Online Tilmeldt: