Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændstofkort
  • #1   2. feb 2020 Jeg syntes det giver et godt overblik over hvad der står på mit dankort, når der trækkes en gang.
    I modsætning til at jeg før skulle tage højde for at resten af de tankninger, der skulle gøres resten af måneden.
    Før jeg fik benzinkort brugte jeg godt nok også små 4000 på benzin pr månede.

• #2   2. feb 2020 betalingsgebyret skulle meget gerne opveje din rabat, hvis du ikke kører så meget

• #3   2. feb 2020 Jeg har dieselkort til firmabilen, og det fungerer fint, men privat biler og mc'er tanker jeg på mit dankort.
    Man bliver tit tilbudt et kontokort fra diverse brændstofselskaber, men så er der bare endnu flere koder, at holde styr på.
    Summa sumarum, det skal betales, og via din netbank, er det jo nemt at overskue.
    Jeg starter ALTID med fuld tank, giver min mc den bedste benzin og smøremidler, altså..
    who cares...you only live once...
    Ha en lækker søndag aften.....

• #4   2. feb 2020 Jeg har både Shell og OK kort. Ved begge kort er der ingen gebyr, og jeg har skrevet ned og regnet efter smiley Fordelen ved et Shell kort er at man får x antal øre rabat pr liter, mener ikke det er ved OK.

Begge kort har jeg over min budgetkonto, det virker lidt mere overskueligt for mig. smiley

• #5   3. feb 2020 Sjovt, sad lige og læste op på det smiley

jeg endte med OK kortet, da det er uden gebyr, og så har de jo oktan 100 til min mc, da jeg ikke vil fylde den med mere ethanol end jeg kan slippe for

• #9   3. feb 2020 Okay tak for info, jeg tanker generelt ikke for så meget hver måned da jeg primært kører mc, så tænker ikke rigtig at det kan svare sig til mit forbrug smiley

• #10   4. feb 2020 Har du ikke Forbrugsforeningens kort? Det giver også rabat hos Uno-X og Bonus, (automattanke) vist 1,9pct pt dvs ca 20 øre/l og nogle perioder mere. Afregnes månedligt med andre inkøb, optjent rabat fragår i julemånedens indkøb.

• #11   4. feb 2020 OK - og sikkert også andre - støtter lokalt mange forskellige ting. Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i, om der reelt er noget sparet ved at bruge deres kort, men den lille forening, som jeg støtter får årligt over 20.000 fra OK i sponsorat og det vil jeg gerne være med til, at støtte smiley

• #12   4. feb 2020 #11 Det er måske også et af de bedste argumenter der vil være, dog har jeg bare ikke rigtig nogen OK tank tæt på, det er kun ingo, shell og Q8 smiley

• #13   4. feb 2020 Der er ikke fakturagebyr på Shell Card gennem FDM med ditto rabat, 20 ør/l er det vist. Shell og Q8 har et kortsamarbejde, men om det også gælder Shell-kort med FDM-rabat, ved jeg ikke.

Hos Circle K kan du tilnytte dit Dan-, Visa-/Marsterkard-kort, så du ikke skal huske en ekstra kode. Rabatten er dog beskeden og Circle K opkræver et gebyr pr månedsregning. Ordningen virker muligvis også hos Ingo, som Circle K henviser oktan 98 E5-kunder til. De gider vist ikke selv have kunder med så gamle mc'er og biler smiley

Kommentér på:
Brændstofkort

Annonce