{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Hjælp til boxer hjelm {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har kikket en del på denne her hjelm
Flip-Up hjelm Roof Boxer V8 Bond,
Men kan ikke finde nogen test hvordan den klare sig i sikkerhed ,
Nogen der har erfaring med denne hjelm ? Og er der en forhandler i dk der forhandler den , eller skal den bestilles over nettet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til boxer hjelm
  • #2   9. feb 2020 Du skal regne med en del vindstøj.
    af den grund solgte jeg min igen


  • #3   9. feb 2020 Hvis du søger en sjov, iøjenfaldende og anderledes hjelm er Roof da meget sjov.
    Har haft og brugte den ikke rigtigt, den er yderst larmende og med meget begrænset komfort.
    Men der er stor herlighedsværdi i den blot til tøffeture eller rundt i byen.


  • #4   9. feb 2020 Tak for jeres erfaring , men det er nemlig kun tøffe ture jeg køre på chopperen , så tror den er ok smiley men jeg ville helst ha en full face pga sikkerheden iforhold til en klap hjelm

  • #6   9. feb 2020 Men som onkel jan skriver er den meget larmende også er det måske ikke den rette hjelm, men hvad kan anbefales af full face hjelm til chopper smiley

  • #7   9. feb 2020 Det skal vel være en pilothjelm udsmykket med stars and stripes eller et andet motiv, og så enten motorbriller eller visir. Eller en flip-up hjelm, så du kan vise ansigtet frem indimellem, gerne med et sejt skæg og solbriller. En hjelm med en spektakulær bemaling vil nok gøre sig bedst. Du kan også overveje et tonet visir eller spejlvisir.

  • #8   9. feb 2020 Har også kikket på Biltwell Lane Splitter nogen der kender den ?

Kommentér på:
Hjælp til boxer hjelm

Annonce