436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

OT: Dejligt at se OT: Dejligt at se

mc galleri ikk er lige så fucked op som scooter galleri.. :S.. ville sku næsten ønske jeg ku smide min scooter her ind, der er da hjælp at komme efter i stedet for at blive svinet til på scootergalleri. Hvis man prøver at holde øje på sg en hel dag så kan man virkelig se hvor børnehave agtigt det er ved at blive der.. =/.. Synes næsten i skulle kigge der ind og se hvor fucked et galleri kan blive over nogen fjolser.

Ved godt i, i tierroien kan være lige glade med det, ville faktisk bare sige at mcgalleri er 1000% bedre end sg(børnehaven)

Mvh Dannie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT: Dejligt at se
  • #1   16. jul 2005 Nu er gannemsnitsalderen også lidt højere end på scootergalleri ;o)
    Og heldigvis for det!

• #3   16. jul 2005 Hey vi har da vores helt egen spasser her på mc galleri... Er det ikke mikkel han hedder.. ham som altid spammer for hans tøj og pis og lort:)

• #5   16. jul 2005 Nu vi er ved emnet - synes lige I skal se hvad vi "hyggede" os med iaftes herinde smiley

Denne her crosser forsøgte at komme ind først:
    http://thuesen.biz/mg/1/

Da det mislykkedes, oprettede vedkommende så en XJ600, få minutter efter, og prøvede at komme ind igen:
    (link fjernet)

Ovenstående 2 links er kopier jeg tog, synes det var en lidt skæg situation smiley

• #7   16. jul 2005 jeg forstår bare ikke hvordan diverse scootere på 125cc osv kan kommer herind når crossere på over 50cc ikke kan, jeg synes at en crosser langt mere ligner en mc, end en scooter gør, som jo bare er en bunke plastik

Rasmus N

Kommentér på:
OT: Dejligt at se

Annonce