Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille Ninja
  • #1   29. dec 2007 Evt. nogle forhandler der har en hjemmeside hvor man kan se de har den

• #2   29. dec 2007 ja det skal jeg også det var bare lige hvis der var en der lå inde med noget om hvor , jeg ved at der er en i skanderborg lidt langt væk , men jeg skal der ned i næste uge , men havde bare lyst til at se/rør en nu smiley

• #4   29. dec 2007 jep det er ham i skan¨derborg nogle der ved om han har en til at stå og om han har åben i næste uge ??

• #5   29. dec 2007 Rolig nu, lad det da lige blive 2008 år før 2008 modellerne kommer ind af døren, det sidste jeg husker ang. 250 ninja'en var vist at den først skulle komme til landet i slutningen af april og det var hos importøren, vel og mærke, ved de hos importøren har haft en demo/journalist mc, som div forhandler prøvekørte til forhandlermøde her i november, så du må nok væbne dig med tålmodighed til april... smiley

• #6   29. dec 2007 nå ups havde ikke lige forstået at den ikke var kommet enu, mener jeg så en her inde der skrev han havde prøvet den , nå men så må i bare vente , men der er jo heller ikke nogle penge i min lomme smiley

Kommentér på:
Lille Ninja

Annonce