{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motard
  • #1   30. dec 2007 Jeg har haft sådan en Drz der, og det er sgu en fin cykel, men skal det være hidsigt så skal du nok på en mere flere HK

• #3   30. dec 2007 http://www.supermoto.nu/
    (link fjernet)

• #4   30. dec 2007 sådan en drz får man hurtigt taget livet af især hvis du tænker på at køre race på den.... noget lidt større ville være noget bedre også til vej.....

• #6   30. dec 2007 Bare en tanke......
    Cross motoren hedder den RMZ ?.... passer den nogenlunde i en DRZ? DRZ er vel på basis af noget dr350 fra stenalderen og RMZen er vel en ny ting.... eller?
    Bare en tanke....
    Ved godt cross motoren nok ikke er så vejegnet, men sikkert sjov til leg.....

• #7   31. dec 2007 Såvidt jeg ved så er Drz-en bare en RMZ på gadefælge mere eller mindre.

• #8   31. dec 2007 Hej Dennis:

En DRZ er pga prisen (med plader) en maskine der ikke er til at komme udenom.

Til ræs, glem den. Til træning har der været nogle gutter på DRZ (med plader) og der er den mildest talt ikke optimal smiley

En RMZ er en crosser, og har INTET med en DRZ at gøre. Men en RMZ der har fået den store ombygning (aff. hjul, bremser og kobling) er et godt våben på banen.

Er pengene til det, så skal du overveje en Aprilia SXV til gaden, damn det er sjovt. Fik min nye ræser den 18dec, og tilkørte den på gaden.. Det er simpelthen en fornøjelse.

Nu er den splittet ad for at blive gjort klar til Indoor i Herning. Skal have lavet affjedrring, slipperkobling, nye broer, andet plastik, optimering på rullefelt og så ellers lockwired den..
    -
    Med Venlig Hilsen

Morten Dahl

Kommentér på:
Motard

Annonce