Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rygbeskytter fra t-hansen
  • #1   1. jan 2008 den fungere fint . jeg har en og har haft den i 3 år . køb du bare en af dem .

• #2   1. jan 2008 Hey Martin og Hr. Præsi smiley

Kan i ikke smide et link ? Hvordan er det at køre med rygskjold, når der er et i læderdragten også ?

• #3   1. jan 2008 Hvordan er det at køre med rygskjold, når der er et i læderdragten også ?

det er en lidt varm fornemmelse men også en sikker fornemmelse . man ved at man er beskyttet og den der sidder i dragten er IKKE en skid værd hvis det går galt . derfor kan jeg kun anbefale en løs rygbeskytter .

• #4   1. jan 2008 Kan en løs rygbeskytter (som den fra T-Svansen) fastmonteres i en dragt?

Jeg tror ikke jeg får brugt den hvis den skal tages af og på seperat. Jeg synes der er nok udstyr i forvejen.

• #5   1. jan 2008 det kan den ikke .
    men martin første gang du styrter uden en rygbeskytter SÅ skal du nok få den på hver gang efter . hvis du da stadig kan køre efter første styrt .

• #6   1. jan 2008 Jeg ved jo godt at jeg burde bruge en rygbeskytter, men jeg tror bare ikke jeg får brugt den i praksis. Jeg har allerede en million undskyldninger for ikke at tage min MC støvler på. Derfor ville det være fedt hvis den kunne sættes fast i jakken, så den altid kom med.

• #7   1. jan 2008 hvis man skal "overtale" sig selv til at tage korrekt udstyr på så har man ikke lært lektien endnu .

jeg er jo personligt ligeglad om du køre rundt i sandaler og en t-shirt . jeg skal jo ikke spule dig af vejen når det en dag går galt .

• #8   1. jan 2008 jeg selv har det fedt når jeg tager mit gear på . jeg ved hvad der skal ske (ud at køre) og jeg ved jeg er påklædt så godt jeg kan være hvis uheldet skulle være ude .

• #9   1. jan 2008 Jeg har heller ikke haft et styrt endnu, så jeg har vel ikke lært lektien.

PS: Hvis jeg spules af vejen en dag, så tror jeg ikke en rygbeskytter havde gjort nogen forskel. Men det er så en anden diskussion.

• #10   1. jan 2008 hvis du bære det udstyr du bør så skal du aldrig spules af vejen martin . det er DET jeg prøver at sige .

men jeg kunne også bare skrive . få nu bare indkøbt og brugt det udstyr der skal til for at redde dit liv . det nytter ikke noget at køre rundt i shorts ,sandaler og en t-shirt .

men selvfølgelig op til dig selv . kun et godt råd .

• #11   1. jan 2008 Jeg har en Halvarsson læderdragt med indlagt rygbeskytter. Jeg mærker ikke, at jeg har den siddende - kun at jakken føles noget stiv.

Jeg var ude for et styrt i september, hvor jeg lagde min ZX9´er ned og ramte et vejskilt med ca. 50 km/t - både med ZX9´eren og min krop. Min Schubert S1 blev smadret. Min rygbeskytter kom ikke i anvendelse, men ville sikkert have været bedre end ingenting.

Efter den oplevelse, køber jeg mig nu en "rigtig" rygbeskytter - og vil ikke spare på den side af sikkerheden. Går efter et godt mærke, som ikke føles varm og som sidder nogenlunde ugenerende. Længden er også vigtig - skal passe til din ryg.

• #12   1. jan 2008 Min oplevelse på motorcykel bliver faktisk bedre når jeg kører med udstyr, så bruger gerne de 5 min på at tage det på, man har en helt anden tryghed og kan også presse cyklen lidt uden at tænke over hvor ondt det gør hvis man flyver af... Udstyr er toppen:)

• #13   1. jan 2008 Det er slet ikke ubehageligt at køre med rygbeskytter, jeg købte en fra Dainese... og den er ikke engang speciel varm, på den ubehagelige måde, at have på under lædderjakken om sommeren, og i de kolde måneder er det rigtigt behageligt efter min mening.

Og som Chris også nævner, er det sgu en dejlig følelse at føle sig sikker når man kører.. Har også lige fået mig et par Dainese knæbeskyttere som også beskytter skinnebenet til at have på under mine Draggin Jeans, da de jo ikke i sig selv giver beskyttelse mod slag!!

Den rygbeskytter som sidder i Jakken fra fabrikken af, er som Chris også siger, ikke en skid værd, den pillede jeg bare ud af jakken, og så var der endnu mere plads til rygbeskytteren og det føles rigtig behageligt nu... plus at jakken sidder bedre rundt om rygbeskytteren på den måde, så man ikke ser helt åndsvag ud smiley

Jeg har ikke erfaringer med den fra T-Hansen, men har da ikke hørt noget udpræget negativt om den, bortset fra dem som gennerelt er imod varer fra T-Hansen, og dem er der jo mange af smiley
    Men hvis Chris kører med sådan en, ja så ville jeg ikke have skrupler, tror ikke at han ville køre med en rygbeskytter som kvalitets mæssigt var noget lort smiley

Men held og lykke med at finde en god rygbeskytter!!

Mvh
    Gert

• #14   1. jan 2008 Jeg har det "heldigvis" sådan at jeg føler mig totalt nøgen uden alt udstyret.. Selvom der er 30 grader.

kan KUN anbefale alle at anskaffe rygbeskytter, og har da også omvendt en del kammerater på den konto.

• #15   1. jan 2008 Jeg har selv den rygbeskytter fra Thansen, og jeg kan kun sige god for den.
    Jeg har været nede med den på, en gang, og den virkede efter hensigten.

Jeg var i Tyskland og købe udstyr, og var i den forbindelse på udkig efter en rygbeskytter også, jeg var i 3-4 butikker, men ingen af de beskyttere jeg fandt der, var ligeså fede i forhold til prisen, som den fra Thansen er. Derfor blev det den.

• #16   1. jan 2008 vil lige starte med at sige at jeg ikke kender kvalli på disse skjolde her . men det kunne også være en mulighed .
    http://www.dragtdesigneren.dk/index.php?cPath=97

• #17   1. jan 2008 Nu kan jeg ikke lige se hvor i landet du kommer fra, men ellers kunne du tage et smut over grænsen og se hvad de har der, f.eks Hein Gericke i flensborg, ved de forhandler mærker som Dainese osv. Og da er der endda penge at spare, samtidig med at du får en super rygbeskytter!!

• #19   1. jan 2008 Er der forresten nogle der ved om dette er et godt rygskjold?

http://server01.hein-gericke-store.com/openshop?id=000000dd000000f10080d718000000c809f4b331&ArtDetailByID.article_id=795&Article_Array_actual=3&InclArtList.currblock=1

Jeg har det selv, men har ikke rigtig nogen forstand på om det er noget af okay kvali.

• #20   1. jan 2008 Rygskjold er det eneste rigtige... og det skal bruges hver gang... Jeg har selv et af de omtalte fra T-hansen og kører aldrig uden... men jeg har også lært det på den hårde måde efter og være blevet kørt ned af en billist hvor jeg ikke brugte rygskjold, hvilket den dag i dag stadig resulterer i daglige smerter her snart 3 år efter....

mvh michael www.zipcodemc.dk

• #21   1. jan 2008 Må vidst hellere bestille 1 smiley Hvad med størrelser ? Skal de sidde løse eller helt ind til kroppen ? Hvad tror i jeg skal ha ? 182cm. kraftig bygget ... en xl ? nogen der har et bud ?

• #22   1. jan 2008 jeg har en M . jeg er en lille lort på 171 og 75-78 kg .så du skal nok op i en xl . mon ikke . den skal sidde tæt og den den må ikke være for lang .heller ikke for kort .

• #23   1. jan 2008 Super - Takker for hjælpen !

• #24   1. jan 2008 så lidt da . det er altid rart når man kan overbevise folk om at få sig lidt ekstra beskyttelse :-).

• #25   1. jan 2008 Michael H> Du har forstået det korrekt, det er bedre med et separat skjold, fremfor det der sidder i jakken.

Thomas L> Det skjold du linker til hos Hein Gericke, prøvede jeg da jeg var dernede, og jeg synes bestemt ikke om det, det var alt alt for stift, og jeg følte mig som en skildpadde. Personligt gik jeg en stor bue uden om det. Men måske andre har mere længerevarende erfaringer.

Søren A> Jeg bruger, som også str. M, i Thansen rygskjold, men jeg er samme højde som dig, men dig mere almindelig/slank af bygning. Umiddelbart vil jeg sige du skal bruge str. L, med mindre du er meget kraftig af bygning smiley

Men du kan prøve det i butikken, hvis du tager hen i en af deres afdelinger. Så er du sikker på at få den rette størrelse.

• #26   1. jan 2008 Må jeg ikke lige slå et "slag" for de beskyttelses "jakker" som man benytter i cross? Jeg bruger selv én sådan, både under læderet og når jeg kører offroad. ALT beskyttelsen (Ryg-bryst-skulder-overarme og albuer og underarne samt nyrebælte ) i én.

Så glemmer man heller ikke noget ;o) Og den er betydeligt bedre end det skum L**T som sidder i de fleste jakker og læderdragter! de kan ofte fåes til et sted mellem kl. 1200,- / 1850,-

• #27   1. jan 2008 Jeg må nok hellere få købt mig en rygbeskytter alligevel. Det kan jo være jeg finder ud af jeg ikke kan undvære den...

• #29   1. jan 2008 og det er jo også ok DON T .
    jeg tager så bare mit på hver gang dels fordi det er MIN måde ,men også fordi hver tur for mig ender i alvorlig leg :-)) .

• #30   1. jan 2008 jeg har købt alt mit tøj ved jan o motorcykler kom til at købe for 12000kr.
    da købte jeg en team 10 røgbeskytter og det sider bare rigtig godt

Kommentér på:
rygbeskytter fra t-hansen

Annonce