1.476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Dennis S
Dennis S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

En billig begynder MC En billig begynder MC

Nu har jeg igennem et stykke tid overvejet at erstatte min bil med en lille MC´er...

Men hvad skal jeg dog vælge?

Har sat mig for et budget på 10000-20000 K, ved godt det ikke er noget i forhold til nogen af andres forbrug på en mc men dette mit budget...

Har ikke noget mod en ældre brugt men har dog et krav at den skal være god at køre lidt længere ture på og have fornuftigt med kraft...

Har selv set på en Suzuki GSX 250CCM fra 90´....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En billig begynder MC
  • #1   2. jan 2008 så ville jeg nok kikke efter en lidt større maskine en gs500 måske fornuftig lille maskine eller andet i den klasse 500-600

• #2   2. jan 2008 men hvis det hva mig ville jeg nok finde en ved en forhandler et sted..... find en til en 30 35kilo de er sulten efter at komme af med de brugte nu hvor mc sason er slut og de nye modeler er på vej ind i butikken

• #3   2. jan 2008 Jeg havde en suzuki gs 450 for et par år siden.det er en ganske fornuftig cykel til en billig penge.
    Og den kører langt på literen.

• #4   2. jan 2008 For ca. 20.000,- vil jeg vælge en Honda CB450s, Kawasaki GPZ550 eller en Suzuki GS500e.
    Alle 3 er stabile MC'er der til den pris nok skal give værdi for alle pengene.

• Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   2. jan 2008 Gad godt jeg havde de penge 30-35 K til en mc men det har jeg bare ikke....

Skal heller ikke have den nu men er bare ude på at se hvad jeg evt. ville kunne få for mellem de 10 - 20 K som jeg har lagt mig fast på...

• #6   2. jan 2008 syntes helt afgjordt du skal have en chituma 125ccmm..............forresten har jeg lige sårn en til salg.ja heldig har man vel lov at være smiley

• #7   2. jan 2008 Har selv haft 2 af de Honda 450 S og det er en ganske go begynder/dagligdags mc.....

• #8   2. jan 2008 Jep Honda CB 450s RULZ!!!!!!

Når måske ikke helt objektiv vurdering fra min side da jeg har en. Men helt sikkert en god begyndercykel. Specielt fordi for 20k kan du få et super flor eksemplar hvis du kigger lidt rundt. Kun gode oplevelser her fra og ikke til at slide op. En anden lille ting er at den er ret nem at skaffe dele til. Alle småting kan findes i MC-nøglen eller hos den lokale MC-pusher reste kan findes over Ebay hvor jeg selv har skaffet et par dele efter en lille styrt ;P

• #9   3. jan 2008 en fin 250cc som min, og så brug nogle af pengene på ordenlig tøj til kørslen... den er for lille hvis du ska ha lillemor med, men ellers en fin, sjov begynder, og frem for alt billig!!! noget af det billigste at købe og holde kørende, større maskine, større omkostninger!

Kommentér på:
En billig begynder MC

Annonce