{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.164 visninger | Oprettet:

110cc dirtbike {{forumTopicSubject}}

Ved godt det ikke er vildt mc relateret, men lidt er det vel, så bær over med mig smiley
Går pt. og leger lidt med tanken om at købe mig sådan en mini dirtbike til at ligge og lege i sneen på her i disse kolde og saltede dage, hvor kawa'en holder permanent parkeret i garagen de næste 2-3 måneder.
Ville så høre om nogen, enten selv er ejer eller måske har et barn med sådan en maskine her:
http://www.kinastumper.dk/dirtbike/dirt_bikes/gaspower_mxpro_dirt_bike_110_ccm_kawagroen_57_da.html
Det er billige penge, og efter hvad jeg kan læse meget sjov for pengene smiley
Så er det nogen der har nogen ting at sige om den? Plus'er såvel som minus'er.

På forhånd tak
Rapo smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  110cc dirtbike
  • #1   3. jan 2008 hehe, hvilken sne Rapo? smiley

Men hvis den kommer, så uden tvivl et sjovt stykke legetøj! smiley

• #2   3. jan 2008 Hej.. En af mine kammerater har haft en lignende og forgaflen og bagfjedring var simpelthen så ringe, det kan skyldes dårlig vedligehold. Derudover var den usandsynlig dårlig til at køre henover en lidt ujævn stubmark, men det kan jo også skyldes afjedringen eller den korte aksel afstand smiley Men til prisen jaeh så skulle der da nok være en chance for noget sjov i sneen.. smiley Derudover burde det være let at tvinge 2-3 heste mere ud af den.. smiley

Mvh. Mathias

• #3   3. jan 2008 blir lidt nervøs når de skriver der medfølger værktøjssæt..

• #4   3. jan 2008 Heh her små 10km uden for århus ligger der skam et fint tyndt lag sne, Simon smiley
    Men Mathias kan sagtens forestille mig problemet, men hvad kan man også forvente af en kani cykel til 3 kilo? smiley
    Men lyder på jer som om den er pengene værd smiley
    Ku jo passende gi mig selv sådan en i 20 års føzdags gave på søndag =D smiley
    Men hvordan er trækket i den? Tænker såen lidt på hvis der nu faldt lidt mere sne, og kom til at spænde en kælk efter eller sådan noget smiley

• #5   3. jan 2008 Den skal nok have moment til at trække en kælk på en vej med sne, men den kan nok ikke trække igennem puddersne.

• #6   3. jan 2008 Jeg har haft et par stykker af dem.
    Det er VIRKELIG ringe kvalitet. De er vanvitigt ringe skruet sammen, og på begge dem jeg ahr haft, har der været rust på stelk og forgaffel da de blev taget ud af kassen.
    Skal der siges noget positivt er det motoren. Den kører faktisk okay. Men du skal ikke forvente den kører når det er snevejr. Den er sletikke lavet til det danske klima. Men det kan en anden karburator gøre en del ved.

• #7   3. jan 2008 Ville hellere anbefale en af 150 ccm inde fra www.macca.dk der er rigtigt godt træk i dem! Baghul i de første 2 gear bare ved håndtag smiley

• #8   3. jan 2008 Men Peter, som et lille legetøj her til nogle få måneder ville den fungere helt fint right?

• #9   3. jan 2008 jeg ar også en 125cc udgave af noget kina crosser. den var sgu fin nok, brugte den bare lidt for sjov på en mark og på nogle grusveje, motoren gik egenlig nogenlunde, man kunne trække den på baghjul i 2 gear. self. var kvaliteten ikke det bedste. men til de penge går det nok.
    og sne kan min sagtens kører i. den virkede hvertfald fint sidste år og starter altid med det samme, mener mærket er Adly købte den brugt her på markedet for 1500 kr. fik kvitteringen med på den, han havde købt den ved et aktionshus for 2600 kr.

• #10   3. jan 2008 du kan jo lige skrive, hvis det er, så kan du bare komme ud og prøve min en dag?, har et godt stort sted vi kan køre. (nybyggeri så der er både veje og noget jord)

• #11   3. jan 2008 er du intrasseret i at købe min? har en 125 ccm. Kun samlet og kørt meget lidt på! er som ny

• #12   3. jan 2008 kender en gut der har en, først trak han egerne over i baghjulet, så fik han det lavet, og nu har motoren sat sig i krumtappen, ikke stempet og cyl, men krumtappen.. udover det, kender jeg en anden, hvor hjullejerne efter kort tidskørsel var smadret.. start problemer, smadret i gearne, koblingen, tændingen... men ellers ingen svagheder! smiley
    ved sku ikk helt, det sjov for billig penge, men man får hvad man betaler for, du er bedre tjent med et varemærke som evt er brugt..

• #13   3. jan 2008 Tak for de mange input gutter smiley
    Efter hvad jeg kan læse mig frem til ved jer, så tror jeg lige jeg udsætter købet af en af de billige modeller smiley

• #15   3. jan 2008 Ser sq nice nok ud, men tror den ligger en smule over den pris jeg havde tænkt mig at bruge på det her legetøj smiley

• #17   4. jan 2008 Hejsa.
    Her lige efter jul var jeg ude og køre på sådan en dirtbike...det første jeg har kørt på med gear.. En rigtig sjov lille fætter. Men føles temmelig vakkelvorn. Morten synes det var et rigtig skægt stykke legetøj som man ikke kan tage alvorligt. Jeg susede rundt mellem 1. og 3. gear. Det problem jeg oplevede en gang (hvor jeg i øvrigt væltede) var at den hoppede ud af gear på en stejl bakke.
    Men sjov og billig. Køb den ikke hvis det er kvalitet du vil have, køb den hvis du vil have billigt legetøj med motor indtil mc'en må komme ud igen.

• #18   5. jan 2008 Hej jeg har en der er bygget til motard som vi køre på i div gocart haller i Odense og Fredercia kanont morsomt og billigt 3l benzin og ca 100-200 kr for 3timer..

Kommentér på:
110cc dirtbike

Annonce