{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.686 visninger | Oprettet:

Atv på plader hvilken modeller skal man vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er på udkig efter nogle atver men hvilken skal man vælge? Har læst mig til man, skal vælge nogle man ka få reservedele til som giver god mening! Men har også nogle andre spørgsmål som jeg håber i kan svare på!

Har kigget på nogle smc ram 520 rr og 303 modellerne men syntes jeg kan finde flest reservedele til 520? Har ikk den store begæb på hvilken andre modeller jeg skal kigge efter vi snakker Max 55.000kr er ude efter en brugt maskine! Så hvad skal man, være opmærksom på?

Og nu jeg er elitebilist og været det i mange år er 31 og aldrig haft skader nogle der bare Ca har en pris i forsikring i det tilfælde med disse to fx ikke et krav!

Ved godt det 2 forskellige størrelse men hvor meget kan man opnå ved og fjerne begrænsningen på 303? Ved det ulovligt men er det, det hver og vælge den bette model og fjerne begrænsninger frem for den store eller?

Og er der evt nogle forhandler i det nordjyske/midtjyske man ka komme ud og se og prøve nogle hvor nogle kan anbefale nogle forhandler?

Håber mine spørgsmål giver mening på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atv på plader hvilken modeller skal man vælge?
  • #1   21. mar 2020 Har du prøvet ATV på gaden, eller har du bare en ide om det kunne være fedt ?

  • #2   21. mar 2020 Har ikke prøvet dem til vejen men har kørt masser atv cross osv men hvad din tanke bag det? Noget lort? For det var både til hygge ture med nogle flere venner også til sjov samtidig altså løkken strand osv smiley

  • #3   21. mar 2020 Jeg synes det er det mest forfærdelige køretøj på asfalt der findes... Den fart man føler at besidde når man kører i terræn er helt væk på asfalt. Man kører næsten med fuld gas bare for at følge trafikken. Og den korte akselafstand gør den ELENDIG at kører lige ud på...
    Jeg er ved at blive sindssyg efter 15 minutter over støjen og vibrationerne. Det lyder og føles som om man kører 250... selvom man bare følger trafikken........

    Har en atv uden plader og kører i naturen. Det er sjovt når man er nogle stykker.

    På landevejen er der SÅ meget mere sjov i en mc...


  • #4   21. mar 2020 Tak for din beskrivelse det vil jeg selvfølgelig tage med i mine overvejelser det helt sikkert! Må ud og prøve nogle før man køber ka jeg fornemme og det en stor hjælp hvertfald! Træls og spilde sine penge på noget man ku få et mc kort for og en anden type cykel!

  • #5   21. mar 2020 Hvis valget er faldet på atv fordi du ikke har mc kort. Så se lige at få det kort først.
    Prøv en mc sammen med en atv. Det bliver ikke atv'en du køber smiley

    INGEN har fortjent at leve uden mc kort... INGEN !!!!!


  • #6   21. mar 2020 Det bliver os overvejet det kort det helt sikkert! Må bare ud og få prøvet noget smiley

  • #7   21. mar 2020 Og man må vel også køre på motorcykel på de strande, hvor motorkørsel er tilladt?

  • #9   22. mar 2020 Hold da kæft man det lyder ganske grusomt smiley

  • #10   23. mar 2020 Jeg har selv haft en Adly 500 for en del år siden. Jeg kan slet ikke genkende beskrivelse Brian kommer med. Den var pisse sjov at køre på. 100%. Men den skal selvfølgelig ikke sammenlignes med at køre motorcykel..

    Og argumentet med at det er farligt og at der kan ske det ene og det andet... come on. Man kan jo starte med at tage hjelm på, fordi det er almindelig sund fornuft. Du kan også vælte på motorcykel og blive slået til lirekassemand.

    Jeg var glad for min Adly i den tid jeg havde den. Skide sjovt legetøj. Den dag jeg solgte den, var det fordi jeg ville prøve noget andet legetøj, ikke fordi Adlyen var dårlig.


  • #11   23. mar 2020 Det godt og se noget positiv om dem også men nej var os min tanke man ikke kunne samligne de to ting da en atv er noget til Mark normalt man har valgt og sænke og gøre mere stabil til vejen men ja hjelm sku være det mindste og tage på som du siger i sund fornuft tænker heller ikk det rart og kører 100 km på den uden hjelm ville få rigtig ondt i mine ører hvertfald. Men er sådan en model du havde til og få reservedele til? smiley

  • #12   23. mar 2020 Jeg havde ingen problemer med at få stumper til den.. der blev skiftet almindelige sliddele som bremseklodser og kædekit, men jeg skiftede også udstødning og en masse andre "styling" dele på den.

    Jeg ved ikke hvordan markedet ser ud i dag.


  • #13   24. mar 2020 Det lyder godt i det mindste! Ja okay super fint tænkte nok os bare det var sådan noget som gik i stykker alm dele tak for svar hvertfald! Hvad gav du i forsikring? smiley

Kommentér på:
Atv på plader hvilken modeller skal man vælge?

Annonce