{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Chopper/bobber til 187 høj {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg er i gang med at skifte min yamaha xs 850 caferacer ud med noget mere behagligt - i noget bobber/chopper stil. Jeg så gerne, at jeg kunne finde noget til omkring 40-60 tusind max.

MEN, har været ude og prøve Virago 1100 som jeg synes var meget lille at sidde på, trods fremflyttersæt. Jeg er 187 høj med kampvægt på 90 kg så det kan ikke blive for småt.

Findes der nogle herinde som kan give et godt råd til en chopper med lidt større stel? Motoren behøver heller ikke at være kæmpe stor, men måtte gerne være mellem 650-1200.
Kan det overhovedet lade sig gøre?

Billeder: Min nuværende cafe racer.

Sebastian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chopper/bobber til 187 høj
  • #1   25. mar 2020 Jeg tror det kommer meget an på hvad man selv føler er for stort/småt. Jeg er 182/85kg og selvom der jo mangler lidt til at nå din højde synes jeg sagtens jeg kan "krølle mig sammen" på mine italienske cykler.

    Måske du har specielt lange ben? Prøv evt at lege lidt med denne her http://cycle-ergo.com/ . der kan du taste dine egne mål ind og "prøvesidde" et hav af cykler. Tag evt viragoen som udgangspunk når du sammenligner


  • #2   25. mar 2020 Hej Per!
    Tusind tak for svar. Jeg tjekker den hjemmeside ud med det samme!
    Nej jeg er sku rimelig normal af bygning, måske er det fordi jeg foretrækker cyklen er lidt større i stellet ift. min kropsstørrelse.


  • #3   25. mar 2020 jeg er 188 og vejer 85 kilo.. jeg holder mig til k100 cafe racer stilen, men har overvejet cruisere før den, og der fandt jeg Kawasaki vn900 ganske behagelig.. Tror godt at du kan finde den inde for dit budget.. Den kan blive super lækker med blue collar bobber kit

    https://bluecollarbobbers.com/kawasaki-vulcan-900/


Kommentér på:
Chopper/bobber til 187 høj

Annonce