1.344 visninger
|
Oprettet:
Motorcykel tv på DK4 :-) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Kan godt være at det her en repost, men i får den lige alligevel
DK4 starter fra Januar et nyt program op, som kun omhandler mc'er, det er sgu da fedt
http://www.mctouringclub.dk/?id=15874&nyhed_id=14649&pageType=1
Mvh
Gert
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.387
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 471
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.765
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 248
Så kan man få styret sin lyst en smule, og så behøver jeg ikke at rende til og fra min garage for at kigge til dyret hele tiden!
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 990
Så tror jeg lige må ha fundet kanal 4 på tv'et inden februar, ik fordi det er en jeg bruger meget normalt nemlig
Dog ville lidt oftere end en gang om måneden være at foretrække
Motorcykel tv på DK4 :-)