{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterhandsker med touch?
  • #1   8. apr 2020 Har selv haft kigget lidt på dem, der hedder Rukka Imatra. Dog kun prøvet dem i butikken, så jeg ved ikke, hvor gode de er, men de virkede lækre nok

  • #2   9. apr 2020 Jeg tænker pasformen er ligeså vigtig for om handlen er god eller en ommer.
    Og folks hænder er meget forskellige, så det kan være risikabelt at handle online.
    Jeg har selv gjort det med sommerhandsker til 300kr på tilbud, fine handsker prisen med kunstlæder de vigtige steder, kno beskyttere, masser af køling (lidt for meget kølige nætter) og de fungerer på skærmen som tynde kunstlæder handsker plejer at gøre.
    Men er det tykkere handsker så skal de nok have indsyet konduktiv tråd i fingerspidsern for at du på skærm.

    Jeg havde nok gjort en tur ud af det og besøgt nogen mc gear forhandlere. Set om ikke de har et godt tilbud.
    Eller en model som findes online til en god pris...

    De handsker jeg købte er udgået dsv


    profilbillede
  • #3   9. apr 2020 Jeg har også et par oakley skihandsker som er med mobil fingerspidser.

    Fingerspidserne er dog meget vantede (store fede fingre), og fingerene er lidt for lange i handsken.
    Så de er et helvede at bruge på skærmen.

    Det et godt nok ikke mc handsker men tænker man risikerer det samme med mc handsker.


Kommentér på:
Vinterhandsker med touch?

Annonce