478 visninger
|
Oprettet:
reflekser {{forumTopicSubject}}
Er der et bestemt sted hvor refleksen skal side bagpå.
om det den ska sidde over / under nummerplade eller baglygte. bare sådan lidt nysgerrig inden jeg afkorter bagskærmen
søren
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
http://www.ex500riders.com/forums/viewtopic.php?t=1921&postdays=0&postorder=asc&start=0
Refleksen kan du jo enten sætte på den lygte der lyser ned på pladen eller fasrgøre den på pladen så den sidder nede under pladen.
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 129
udemærket link, det gav da nogle ideer
Søren
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
Altså overflødige :-))
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 129
så må vi se hvad politiet siger
Søren
reflekser