1.228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvilken "Chopper" skal jeg købe? Hvilken "Chopper" skal jeg købe?

Hey alle sammen!!!!

Jeg går og kigget tit over nettet på brugte mc, jeg vil have anskaffet mig en som jeg kan lave i stan og pynte i vinter....

Jeg ved med mig selv hvis jeg taget et sport cykel som en honda cbr 600 vil jeg køre mig selv i smadre, da man ikke kan lade vær med at give den gas!!!!

Så jeg vil starte med en mere "Chopper" cykel, og har forelsket mig i en yamaha 535 virago, og det fede ved denne bike er at jeg ikke skal skifte kæde ovs hvert år da det er kadang den køre på men dog midster den heste ved dettet....

men hvad ville i købe hvis i skulle købe en bike???

Mvh Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken "Chopper" skal jeg købe?
  • #1   19. jul 2005 Kæde??? Ja, det ville da være trist at skulle skifte kæde hvert år... En kæde holder sagtens 20.000 og mere ved ordenlig vedligeholdese.

• #2   19. jul 2005 jamen nu var det også tandhjulet jeg mente, men når man skifter den ene skifter man vel også den anden smiley

• #3   20. jul 2005 Tandhjul skal nu hellere ikke skiftes hvert år!!! Ikke engang hvis du giver den mega meget gas, bare du kusker at smørre....

Hvor mange penge vil du bruge på en mc??

• #4   20. jul 2005 Personligt har jeg også investeret i en "chopper"lignende cykel og jeg kan sige at min Yamaha V-max tjener mig godt.....

• #5   20. jul 2005 jeg foreslår lige en cykel og håber ikke jeg drejer emnet...?
    Min den gamle vil gerne købe en Kawa VN 800. Personligt synes jeg den er rigtig fed og er også tryg ved Kawa...
    Er der nogen der ved noget om den der er værd at vide eller kender en bedre chopper?
    Prisen er ca 90 til 120000 kr

Til Simon...
    Hvis du er vild med Virago, så synes jeg du skal op på en 750 eller 920...
    Håber du finder den rette

• #7   20. jul 2005 Hej Simon

Jeg har haft min 535'er i et par måneder, og er også i gang med at "pynte" den. Men undervejs er jeg blevet en smule misundelig på dem der har valgt Dragstaren, for udvalget af "pyntegenstande" er bare meget højere og nemmere at komme til end de er til Viragoen.
    (Se evt. på min profil)

Men ellers er jeg da glad og tilfreds med min lille Chopper.

Øhh ja, så lige endnu en advarsel. Lige meget hvor jeg viser mig, så siger de at det er da en fin lille damecykel - ved ikke om man ville sige det sammme til en mandlig indehaver af samme model?

/Pia

• #8   20. jul 2005 Personligt er jeg ikke den store tilhænger af Virago(no offense), men hvis du nu absolut vil ha' en, så synes jeg du skal tage 535'eren. Det er klart den pæneste og mest vellykkede af dem, efter min mening.
    Men jeg synes self du skal købe en Honda, det holder:-)

• #9   20. jul 2005 Jeg kan måske nok godt forstå dem som siger at Virago'en er en damecykel. Ikke for at støde nogen. Men den virker lidt tynd i det - men det er jo tit en smagssag.
    Jeg vil også helt klar anbefale en Dragstar Classic 650 eller som min egen Honda Shadow ACE eller hvis man skulle have en rigtig lækker og ny cykel så en Suzuki Intruder M800.

• #10   20. jul 2005 Drag Star 650 eller en Suzuki Maurader 800 er disse mc`r jeg vil anbefale dig.
    Jeg tror at du hurtigt vil blive trat af en virago hvis du har planer om at lave bare lidt ved den.

Star modellerne fra Yamaha er de mc`r som der findes mest udstyr til samt 1400 Intruder fra Suzuki.

Held o g lykke med det.

Pierre

• #11   20. jul 2005 Kan også anbefale Yamaha Dragstar. Har selv haft 535'er Virago, men den er meget klein og der er ikke så mange muligheder med udstyr/ombygning.

• #12   20. jul 2005 Køb dig en Suzuki Intruder i den str du har råd til så går du ikke helt galt i byen. Du kan evt også gå efter en Savage hvis du kan "nøjes" med 1 cylinder.

• #13   25. jul 2005 Hvis du godt kan lide at skrue, så skal du have dig en Triunph som min. Jeg laver ikke andet end at skrue smiley

• #14   25. jul 2005 Ja der skulle så stå Triumph.

Ingen er prefekte smiley

• #15   8. dec 2007 m800

• #16   8. dec 2007 eller en honda vt 600... jeg er i hvert fald glad for min. ellers kan man få fingre i en honda vt 750 med kardan.,

Kommentér på:
Hvilken "Chopper" skal jeg købe?

Annonce