{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

kæmpe hjelm test!!!!! hjemmeside. {{forumTopicSubject}}

har lige fået det nye superbike med zenio.

de engelske myndigheder vil til at gøre noget ved oplysningerne omkring sikkerhed ved styrthjelme. når man køber en hjelm i dag skal den være godkendt. så lidt sjovt at hjelme til henholdsvis 300 og 13000kr begge "kan det samme"..

derfor kommer der et testsystem i england. de vil til at teste over 400 mchjelme der bruges i EU. så mon ikke ens hjelm er der iblandt. hver hjelm får derfor point ud fra et pointsystem. 1-5 stjerner.

forventes lanceret fra foråret 2008.

hurra. har squ længe ventet dette initiativ.

http://sharp.direct.gov.uk/

og kan vi så snart få noget forår....!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæmpe hjelm test!!!!! hjemmeside.
  • #1   10. jan 2008 lyder sku til at blive noget, lige nu bruger jeg den side der hedder webbike.com tror jeg det er. de har også testet mange efterhånden.

• #2   10. jan 2008 @ Tommy

BADLINK !

• #3   10. jan 2008 V.B http://www.webbikeworld.com/ der var det rigtige link så smiley

kunne ikke huske hvad det helt præcis hed hehe

• #4   10. jan 2008 Lyder som et fedt initiativ, lidt á la NCAP-testen på biler.

- Neser

• #5   11. jan 2008 Jamen det var da et rigtig godt indlæg. Jeg høre til dem som købte mig en Caberg hjelm som jeg så siden har hørt en del rakke ned på herinde... de skulle ligefrem være livsfarlige dårlige iflg. nogle tidligere indlæg herinde.. når man så ser den her, så lugter det måske mere af folks egne personlige meninger og ikke om hvad produktet reelt kan holde til, for kigger man på hvad bikeworld siger i deres test, så er den nu slet ikke så ringe......

By the way, the Justissimo meets the tough European ECE 22-05 safety standards and is DOT approved. The Justissimo can be easily opened with one hand by pressing a button on the lower part of the chin bar.

Conclusion
    The Caberg Justissimo is a bit more expensive than some of its flip-up competitors, but it has several useful features and a level of quality that justifies the price. It's relatively quiet, it has a very useful internal sun shield, it flows a decent amount of air, it's nicely designed and the quality is good.

Nå ja, bortset fra det, så har jeg siden købt en mere af dem, og hører til dem som er godt tilfredse med købet

Kommentér på:
kæmpe hjelm test!!!!! hjemmeside.

Annonce