{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Typhoon udstødning- er de til noget
  • #1   21. jun 2004 Hej Lars

Perfekt med et svar fra en som har en typhoon. Så vil jeg prøve at se hvad der er af andre mærker, som ikke bliver alt for dyrt.

• #2   22. jun 2004 Hej Kenneth.
    Jeg har en Typhoon på min, og der er ikke noget at klage over og jeg har ikke problemer med at den ikke vil trække når den får gas, nærmest omvendt vil jeg sige.
    Min er lige ved at være kørt til, så nu står alle og truer når vi kommer kørende, fordi den larmer så meget, men jeg kan nu godt lide lyden...
    Jeg kan kun anbefale dig en Typhoon, men igen det er jo en smagssag!!!!

• #3   23. jun 2004 Mange tak for jeres svar, det er fedt at høre jeres erfaring med Typhoon.

@ Mikkel
    det er en Yamaha YZG 600 R Thundercat, så det er vist samme motor vi har .
    Er det en Typhoon Titanium Oval du har på ?

Mvh Kenneth

• #4   23. jun 2004 Ups, taste fejl
    det er en Yamaha YZF 600 R Thundercat

• #5   23. jun 2004 Har monteret en Typhoon carbon-potte på min Hornet 600. lille - men mærkbar - effektforøgelse. Flot udstødning og fed lyd! Køb den!!

V.h. Søren

• #6   24. jun 2004 Lige 2 spørgsmål inden jeg køber smiley
    Har i selv monteret jeres typhoon udstødning, eller har i fået det gjort på værksted ? Og skal den omdysses efter montering ?

På forhånden tak .

Mvh Kenneth

• #7   25. jun 2004 Jeg tog imod tilbuddet om en pakkeløsning, som inkluderede jet-kit, kn-filter, montering, omdysning og indkøring på rullefelt hos mr. dyno i Haslev. Det kan klart anbefales. Det skal dog siges, at jeg fik den målt da kun potten var monteret, og selv uden kit, filter og justering var der en målbar effekt-forøgelse. Så i mit tilfælde kunne jeg have fået et ok resultat ved selv at montere. Men det er jo forskelligt fra mc til mc hvor meget omdysningen betyder...
    V.h. Søren

Kommentér på:
Typhoon udstødning- er de til noget

Annonce