Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til schubert s2 hjelm
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   17. apr 2020 Du har købt den for stor. Det er meget normalt.

De fleste synes det er fint når den sidder godt når den er ny - men den skal sidde for stramt når den er ny, så den giver sig og passer efter nogle ture.

• #2   17. apr 2020 Den sidder perfekt så det er ikke derfor , men lidt dårligt man ikke kan lukke mere af for vind igennem

• #3   17. apr 2020 Har samme problem, det er lukkesystemet til visiret den er gal...

• #4   17. apr 2020 Kenneth A. Så det er et nyt visir ,ville det hjælpe

• #5   18. apr 2020 Jeg købte en S2 sidste sommer og har kørt en 3-4000 med den. Jeg købte for første gang i mit liv en LARGE da jeg normalt har svært ved at klemme mit grødhovede ned i en XL eller endda nogle gange en XXL. Så Schubert er store i størrelsen, i hvert fald til min hovedfacon.

Jeg synes dog som du, den trækker lidt rigeligt på kolde dage. Selv med ventilen helt lukket kan man tydeligt mærke en kold luftstrøm omkring næsen. Det er dog ikke et problem når temp kommer lidt op.

Ang støj, har jeg bemærket den hyler lidt fra visiret, specielt i den højre side. Jeg har ikke rigtigt fundet årsagen, men det virker som om der er lidt for stor åbning ved visiret helt ude ved hængslet?

Det betyder dog meget om jeg får ørerne foldet rigtigt på plads i hjelmen, for udover et stort hovede har jeg også flyveører (og nu tænker I nok om jeg er gift - det er jeg, med en flot kvinde og endda på 15. år!!!)

Jeg synes stadig det er en støjsvag hjelm under 100-110km/t i vert fald i forhold til LS2 og Bandit som jeg havde før

• #6   18. apr 2020 36 års forskel, hvordan fik du overtalt hendes forældre til det?

• #7   18. apr 2020 Billeder?

• #8   18. apr 2020 #6 Det er jo i Sønderjylland... grænselandet (hvis man forstår) smiley
    Læg dog mærke til punktummet efter 15 (så det betyder femtende).
    I øvrigt Dybbøldag i dag.

• john o
    john o Tilmeldt:
    mar 2009

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 4
    #9   18. apr 2020 Nu har du vel husket at montere det trekantede stykke tekstil af en slags der følger med hjelmen og skal sidde forrest i hjelmen ved hagen..

profilbillede
  • john o
    john o Tilmeldt:
    mar 2009

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 4
    #10   18. apr 2020

profilbillede
  • #11   18. apr 2020 @Ronni - prøv at skifte til Ducati, så betyder 36 år ingenting smiley

• #12   18. apr 2020 John o , ja den er monteret og alle ventiler er lukket , men syndes den støjer virkelig meget .

• #13   18. apr 2020 Og til den pris som schubert koster havde jeg regnet med den var mega lydløs , og den skulle jo også være en af de sikreste hjelme ...!!

• #14   19. apr 2020 Prøv med sådan en winjammer fra proline
    https://www.proline-sports.co.uk/acatalog/motor_cycling_windjammer_ii-html/

• #15   19. apr 2020 Det ligner en s2 sport. Havde en magen til, og solgte den netop grundet støj og en hylelyd på en street triple. Jeg fandt dog ud af den var noget mere lydløs på en sport cykel. Dog fandt jeg ud af at hvis jeg bøjede hovedet forover, var den også mere lydløs, og jeg tror det er grundet det sorte plastic i bunden foran hvor vinden kommer op under når man sidder oprejst. Var ekstremt skuffet. Besluttede det var billigere at købe ny hjelm end ny cykel. Købte en C3 pro, den er super. Men tror det kommer meget an på hoved og cykel

• #16   21. apr 2020 Min S2 sport havde en hylelyd. Sendte den ind og fik den byttet.

• #17   21. apr 2020 Heimdalle - hjalp det? Hvor kom hylelyden fra?

• #18   26. apr 2020 Men den får da hellere ikke de bedste stjerner og farver i sharp testen , og den skulle være åh så sikker og støjsvag ... !! men er sku skuffet over så dyr en hjelm , får den test også larmer og støjer så meget ,

Kommentér på:
Hjælp til schubert s2 hjelm

Annonce