{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Mathias T
Mathias T
Tilmeldt:
8. jul 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Mobilholder/gps {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på noget Honda Cbr eller Suzuki gsx600F
Men jeg tænker om der er andre der har lign. modeller og hvad i evt. har gjort med Gps/Mobilholder?

Jeg har en ikke eksisterende stedsans, så jeg skal have noget at kigge på, men der er jo ikke noget styr man kan sætte en holder rundt om?

Mvh.
Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobilholder/gps
  • #2   21. apr 2020 Kører selv med en quadlock holder samt deres USB lader smiley jeg har et cover på min iPhone som gør at den "låses" fast på deres Mount med en fjederpåvirket lås, jeg kan kun sige god her fra, hvis det skulle have interesse så har jeg en fejlkøbt styrmonteret holder liggende(200kr) den koster 300 fra dem af, så mangler du blot et cover til din tlf(der var ikke plads på mit styr :P)

  • #3   21. apr 2020 Jeg har en RAM X-mount løsning som virker super godt. Der følger et gummibånd med til extra sikring men det har jeg aldrig benyttet. Hvis jeg skal på længere ture har jeg et vandtæt hylstre til min smartphone som jeg kan sætte på RAM armen i stedet for X-mount.
    Glem ikke en lade løsning hvis du skal på længere ture. Har en løsning fra Ultimateaddon som jeg er glad for. Der findes dog mange forskellige lade løsninger. Det er en god ide at du finder ud af om du vil bruge din smartphone - det er det jeg gør til gps - eller du vil købe en MC-gps, idet der kan blive noget med stik osv. Jeg prøvede engang et billigt usblade løsning men denne leverede ikke nok strøm når jeg brugte gps - dvs konstant tændt og aktiv skærm. Så sikre dig at du får leveret nok strøm til den løsning du vælger.


  • #4   21. apr 2020 Til mobil er quadlock klart det bedste i min optik, men det kræver jo man "gider" det cover som man jo skal have telefonen i. Det gør jeg ikke da jeg ikke finder det videre "lækkert" til hverdags brug når telefonen ikke sidder på motorcyklen, og hånden på hjertet de fleste gange kan jeg sagtens finde vej uden GPS.
    Har valgt en Rammount holder som man sætter telefon i, den er ikke særlig køn når telefonen ikke sidder der + at rammount jo bare har fingerskuer så den tager 1 minut at stjæle.


  • #5   21. apr 2020 Glemte et billede af X-mount og RAM "stænger".

    profilbillede
  • #7   21. apr 2020 Jeg bruger også RAM systemet. Købte delene hos grejmontering.dk. Ikke for at lave reklame for dem, men man kan se, hvad der findes af tilbehør og løsninger på siden. Det anbefales, at man limer gummidupperne, der holder telefonen, fast med superlim (som medfølger). Jeg bruger også elastikken, som fås i flere størrelse, til at holde tlf sikret. Jeg har også udskiftet fingerskruen med en låseskrue (der kan købes som tilbehør). Der er en lille ulempe i, at den ene kryds-arm holder tlf lige i det område, hvor volumeknapperne sidder, så man ikke kan placere den helt, som man har lyst.

  • #9   22. apr 2020 Ram Mounts x grip er dælme smart og har den enorme fordel, at du ikke er låst til noget bestemt cover (som du så skal skifte hvis du skifter telefon).

Kommentér på:
Mobilholder/gps

Annonce