{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg godt bruge denne olie?
  • #1   13. jan 2008 Du akn sagtens bruge den, men den er ikke bedre end den lidt billigere delsyntetiske. Med mindre du altså kun bruger din maskine til race, og intet andet.

• #2   13. jan 2008 Okay. Kommer jeg ikke til, bare alm kørsel smiley Så vælger jeg da delsyntetisk..

• #3   14. jan 2008 Lad nu være med at spare på olien til en R6ér, gearkassen kan give problemer. Så er 200kr sparet altså for dyrt sparet. Et godt råd, spar pengene et andet sted end på olie.

• #4   14. jan 2008 jeg forstår simpelthen ikke at man igen og igen læser om folk der vil spare på olie og på oliefilter.......læste sågar om en der havde tilpasset et filter fra en PGO / Scooter ting.???? hvad sker der lige.........

God kvalitets olie og filter kan fås til en 500,- og det er 1 gang om året det skal skiftes typisk.....det har man vel råd til hvis man har en bike....

er helt enig med Poul O, køb det der er beregnet til den cykel især når det nu er en "racer", så skal du ikke spare på at købe noget Thansen slam....

• #5   14. jan 2008 Kenneth du er på randen til at lyde som en idiot eller så læser du bare ikke hvad der står og bliver linket til....... for det første har fuldsynt. aldrig været beregnet til gademotorcykler, kun til race.... for det andet hvad bedre olie kan man købe end castrol?????? hvad har du gang i????

• #6   14. jan 2008 Man kan da sagtens finde bedre end castrol. Lidt som at sige at man ikke kan finde bedre mc end en Honda, men det er der jo også nogen som tror på.

• #7   14. jan 2008 ja selvf. kan man da finde bedre end castrol, men det er en af de bedre olier anbefalet af mange bil/mc producenter og ligefrem at kalde den for uduelig thansen slam?

Kommentér på:
Kan jeg godt bruge denne olie?

Annonce