{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

Køb af diverse ting til forår {{forumTopicSubject}}

Hej alle forårshungrende MC ryttere smiley

Jeg står og skal til at købe ind til foråret, så håber nogle lige vil hjælpe mig lidt da det er min første rigtige MC investering (Bortset fra købet af dyret selvfølgelig)

Jeg skal have følgende:
- Jakke
- Bukser
- Sko/Støvler
- Mørkt visir til min hjelm
- Nyt fordæk
- Tankpad
- Olie
- Kæde olie

(Kom gerne med tilfølgelser hvis noget synes jeg mangler noget, eneste jeg har i forvejen er handsker og hjelm)

Jeg har tænkt mig bare at smutte ned til den lokale MC forhandler og remse det op for ham og så ellers bare lade ham prakke mig på (men er det nu en god ide?)

Har kigget lidt på Louis.de men synes ikke rigtig jeg kan finde noget der jeg rigtig har brug for? (tøjet vil jeg gerne prøve først, for det skal bare sidde ordentligt)

Så alt i alt er mit spørgsmpål bare om jeg med fordel kunne handle over nettet på mange af tingene, og så bare nøjes med at købe tøjet i butikken, eller jeg bare skal smutte derned og på en "pakke løsning" hos ham?

Hvad synes i?

Biken er en Honda CBR 600 F hurricane i blank sort og Røde fælge (Når den kommer tilbage fra maler)

På forhånd takker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af diverse ting til forår
  • #1   15. jan 2008 Hvis du gerne vil prøve tøjet først, er det bare ned til den lokale forhandler.
    Retsen af delene kan du sagtens få fra louis.


  • #2   15. jan 2008 Så er det bare mig der ikke magter at læse det tysk ordentligt smiley

  • #4   15. jan 2008 Ja, som de andre skriver er der penge at spare i Tyskland, med hensyn til tøj jeg har selv god erfaring med www.fc-moto.de. deres hjemmeside kan sættes til engelsk hvis tysk kundskaberne kniber. Plus dkan betale ved levering så der er ingen risiko, ikke at der er der ved louis....

  • #5   15. jan 2008 en CBR 1000 RR .......... mangler da på listen smiley

  • #7   15. jan 2008 tilføjelse...
    et rygskjold, ville være en god ide,og det koste ikk ret meget..

    pierre


  • #8   15. jan 2008 Nesdunk nnæææ syntes de fleste mærker holder rimeligt , selv dem fra Bilka smiley

  • #9   15. jan 2008 Husk rygskjold!!

  • #10   15. jan 2008 Hej Mark.

    - VIGTIGT: Rygbeskytter.
    - Noget til at polere lakken med. f.eks Ultra Glozz.
    - Noget til at polere Alu og andet metal med. f.eks Alu Magic
    - Autoshampoo.
    - God børste og god svamp.
    - Microklude.
    - Polerklud.
    - Halskrave, som varmer halsen i starten og slutningen af sæsonen.
    - Alt efter hvad slags handsker du har, så et ekstra par til Sommer eller Vinter.
    - VIGTIGT: God kædelås, f.eks ABUS.
    - VIGTIGT: God skivebremselås med alarm, f.eks ABUS.
    - Skisokker/Termosokker til at have på i de kolde perioder.
    - F.eks en mc-garage til at putte over den hvis den står udenfor, eller bare for at beskytte mod snavs og støv.
    - Tanktaske til hurtigt at kunne have noget bagage med.
    - "pølsetaske", til hvis du skal have mere med, eller skal til træf.
    - Evt. saddeltasker, hvis du skal have meget med og vil slippe for en topboks.
    - VIGTIGT: Ørepropper, især til længere ture.

    Kan ikke lige komme på andet lige her og nu, men skriver hvis jeg skulle komme i tanke om noget, men det er ihvertfald nogle af de ting som er et "must have" eller noget som jeg ihvertfald er glad for at jeg har købt, det er jo ikke sikkert du har brug for det hele smiley

    Men tag til Hein Gericke i Flensborg, der kan du spare en del penge, og de har kvalitet for alle pengene smiley

    Mvh
    Gert


  • #11   15. jan 2008 Mange tak for hjælpen..
    Tror min konklusion er at jeg tager ned til den lokale og køber mit tøj, resten ser jeg om ikke jeg kan bestille mig til for at spare lidt smiley


  • #12   15. jan 2008 Har hørt noget om at for og baghjul skal skiftes samtidig? Holder det stik eller er det bare noget pladder? (Skal siges at mit baghjul er forholdsvis nyt


  • #13   16. jan 2008 For en linkssamling kan anbefales dmcn.dk under Alverden links --> netbutikker. Du vil blive taget godt og grundigt i r..... hvis du bar går til en DK forhandler. Mht til tøj kan jeg godt se at Louis nogle gange er lidt konservativ. Tjek Polo-motorrad.de. De har noget fedt tøj, ellers er der osse FC-moto hvis det skal være mærkevare. Men pløj DMCN igennem. Mht dæk søger du bare på motorradreifen i google og ser hvad der kommer op. De andre stumper kan med fordel skaffes fra louis, eller lav en søgning på den enkelte vare podet med din kvæns navn.

    Men hvis du mangle meget tøj og vil prøve det først så smut en tur til Lübeck eller Kiel og besøg Louis/Polo Motorrad butikkerne. Har været begge steder (på MC) og der kan man godt spendere en Weekend. Der er masser at se på, bla. ubåden ved Kiel. Hein Gerike synes jeg generelt er mere pebret.


Kommentér på:
Køb af diverse ting til forår

Annonce