{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Udstødning til SV 650 {{forumTopicSubject}}

Hej venner og veninder!

Jeg har lige været ude og underskrive papirene på en ny Suzuki SV 650 Yoshimura Edition og jeg skal nu have valgt en udstødning dertil.

Den kommer jo sådan set med en Yoshimura udstødning men i 2020 har de gjort den større og længere og det synes jeg ser lidt fjollet ud.
De kan godt tage en 2019 udstødning og sætte på men denne er vidst ikke Euro4 godkendt hvorfor de i 2020 har gjort den længere.
Alternativt har de tilbudt at sætte en Mivv Oval Carbon udstødning på som er Euro4 godkendt men denne ser også ud til at være lige så lang som 2020 udgaven af Yoshimura.

Mit spørgsmål lyder, hvor emsig er ordensmagten med at udstødningerne er Euro4 godkendt? Jeg kan vel i teorien risikere at blive stoppet og få en bøde men hvad har folk af erfaringer i praksis?

mit freundlichen Grüßen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning til SV 650
  • #1   20. maj 2020 Jeg har altid kørt med larmepotter, aldrig blevet stoppet og de er altid gået gennem syn.
    Så tænker du aldrig kommet til at hører for det.
    Og kan sagtens følge dig, jeg havde også valgt den kortere udgave!


  • #2   20. maj 2020 Hov - og tillykke for helved! smiley

  • #3   20. maj 2020 Okay det lyder godt - så tror jeg at jeg vælger den korte udgave.
    Og tak for helved!!! smiley smiley


  • #4   20. maj 2020 Nu skriver du med venlig hilsen på tysk - hvis du kører meget syd for grænsen - skal du måske overveje det igen - de er i stigende grad emsige med præcis godkendelse på udstødningen smiley

  • #5   20. maj 2020 Jeg har været en del til syn med motorcykler fra et MC værksted. OG der er udstødningens støjniveau altid blevet målt. SÅ længe potten du får på er E godkendt og der følger en DB killer med, så ville jeg ikke være urolig.. OG TILLYKKE MED DEN!

  • #6   20. maj 2020 #4 Jeg får den originale udstødning med så worst case scenario må jeg smide den på men det er nok ikke ture sydpå jeg kommer til at gøre mest i - i hvert fald ikke med en naked smiley

    #5 Perfekt, godt at få bekræftet af flere. Og mange tak!


  • #8   20. maj 2020 Takker smiley
    Jeg går også og spekulerer på om DB-killer skal ud eller ej. Vi må se når jeg får cyklen hvor tam den er med i!


  • #9   20. maj 2020 Vær opmærksom på om db killeren, der følger med Yoshimura'en passer ind i røret.

  • #10   20. maj 2020 Tjek Barracuda.de så får du en E mærket hvor du kan fjerne db killer

    profilbillede
  • #11   20. maj 2020 #9 Tror ikke jeg helt er med på hvad du mener. DB-killeren kommer vel med udstødning og med “røret” mener du vel denne?

  • #12   20. maj 2020 #10 jeps, nemlig r77. Det er jeg ikke interesseret i da den er væsentlig større end r11’eren. De er begyndt at bruge r77 på 2020 modellerne.

  • #13   20. maj 2020 Den sidder i og er E mærket men kan fjernes for mere larm
    Selv med db killer i giver den en helt anden potent lyd og uden en meget potent lyd uden dog at larme alt for meget


  • #15   20. maj 2020 Jeg har endnu ikke hørt den med yoshimura udstødning andet end på video og de siger det ikke kan sammenlignes så glæder mig! smiley

  • #16   20. maj 2020 Selvfølgelig er der forskel i lyden fra potte til potte - MEN alle lyder godt. Så uanset hvad du vælger bliver du glad for lyden. Prøver bare at sige der ikke er grund til at bruge for meget tid på overvejelserne smiley

  • #17   21. maj 2020 Jeg ville beholde den originale, netop fordi det er en Yoshimura, synes som dig også den ser lidt bøvet ud, men den virker sikkert som den skal, og der er nye regler om lyd fremover.

  • Jens B
    Jens B Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #18   21. maj 2020 Afhængig af hvor meget udstødningen påvirker den specifikke motors gang iøvrigt, så kan man nemt komme til at foretage en ændring, som koster moment i bund og mellemområdet. Hvis larm er vigtigere end performance for dig, så er det selvfølgelig nok mindre vigtigt.
    Held og lykke med dit valg.


Kommentér på:
Udstødning til SV 650

Annonce