891 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

EBAY igen..... EBAY igen.....

Hej jeg havde en tråd igang igår ang Ebay og en sælger jeg ikke kunne finde, men nu har jeg fundet ham.
Han mener ikke at have modtaget pengene fra mig men jeg har nu fået en kvittering fra banken der viser at pengene er gået ind hos ham men den vil han pludselig ikke se og fastholder hans manglende penge.........hvad kan jeg gøre i denne situation???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EBAY igen.....
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   16. jan 2008 Melde ham til ebay - og vise dem kvitteringen.

Desværre kan de ikke gøre andet end at suspendere hans account - som ikke giver dig din vare.

Du kan jo bede banken om info på modtageren af pengene - så kan du nemt bevise hvem der har fået dem.

• #2   16. jan 2008 Har fået alle info osv og har prøvet at komme i kontakt med Ebay men de svare ikke tilbage???

• #3   16. jan 2008 Jo jo, de ska nok vende tilbage med en eller anden standart formular om halløj halløj og vi kan gøre krans :0)

Jeg kender turen, er i december blevet hustlet for 630$.

• #4   16. jan 2008 Hej du

Ebay dækker op til jeg mener det er 500 € så der skulle ikke være nogle problemer....

Du kan få banken til at tage pengene retur ved ikke lige hvad det koster men det kan lade sig gøre

Kunne du ikke betale via pay pal så er det sikkert.

mch

Carsten

• #5   16. jan 2008 kontooverførsel stinker, og du risikerer at miste dine penge, opret en paypal-konto

• #6   16. jan 2008 Betaler du med paypal for de sikrer alle pengene og så kan intet gå galt.... Har snart handlet der for 60.000kr uden nogensinde at have haft problemer med det!!!!!!!!!!!

• #7   16. jan 2008 Carsten Esbjerg det er kun ved Paypal betaling der dækkes op til et hvis beløb... det her lyder som en kontooverførsel og der.. ja det er bare sur røv!!! Men eBay skal nu nok vende tilbage og gøre noget ved fyren hvis du har dokumentationen i orden...

• #8   16. jan 2008 Har lige handlet der og har ikke modtaget varen har betalt på pay-pal og har klaget til ebay og fik bare et standard svar tilbage er godt træt a ebay

• #9   16. jan 2008 Har handlet 3 år på E-Bay og købt for små 150.000Dkr.
    Jeg har aldrig haft problemer, bruger Pay-Pal. Er der problemer returnerer de pengene til din konto.

• #10   16. jan 2008 Har selv brugt Ebay i snart 4 år og dette er første gang jeg har problemer, men har fået sælger i tale og han undersøger sagen, det skal så lige siges at sælger er et firma i Tyskland så de er begyndt at søge efter pengene men først efter jeg skrev at jeg havde kontaktet Ebay...:O)

• #11   16. jan 2008 Jeg har haft handlet via Ebay i flere år, og jeg har for første gang haft problemer 2 gange i november vandt jeg auktioner, et komplet sæt fælge til min ZX6R, og dagen efter et sæt bremse skiver til selv samme MC, begge gange har sælge beholdt pengene og intet sendt.
    Jeg gav mig god tid grundet jul og nytår så jeg kontaktede ikke paypal inden for de 20 dage de foreskriver.

Det er noget øv....

• #12   16. jan 2008 er det 20 dage med Paypal nu ? før var det 45 ihvertfald.

• #13   16. jan 2008 Jeg mener det er 20 dage, jeg er ved at aflyse en handel med laptimere fra forrige søndag, han sir nu at han først kan afsende dem på tirsdag, hvilket nemt kan give problemer med de 20 dage limet der er på at kunne kræve pengene retur.

• #14   16. jan 2008 Jeg tror du lige skal ind og undersøge det, for jeg er rimelig sikker på det er 45 dage, ihvertfald mindst 30 dage. 20 dage er ikke engang 3 uger, og man kan stadig støde på post der tager knap 3 uger om at ankomme, så de 20 dage passer vist ikke helt.

• #15   16. jan 2008 I skal ikke klage til ebay men til paypal.......

Kommentér på:
EBAY igen.....

Annonce