{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Erfaringer med GV 650 Aquila. {{forumTopicSubject}}

Nogen der har prøvet at køre på sådan et dyr, eller på anden måde har erfaringer med dem. Jeg synes de er vildt fede i designet (Der er lidt V-rod over dem... Ja ja undskyld HD fans), og 82 hk er da ret pænt på en 650 cc chopper, sammenlignet med fx dragstarens 40. De giver en acc. fra 0 - 100 på ca 4 sek. Derudover skulle de have en ok størrelse så også os velvoksne mennesker kan sidde på dem uden at ligne en kæmpe på en puch maxi.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med GV 650 Aquila.
  • #1   17. jan 2008 Den ser uden tvivl fræk ud, men efter at have set den live, synes jeg at samlekvaliteten er lidt "kineser" men det afspejler prisen jo også. sååååå deeeeet.

• #2   17. jan 2008 Har set den et par gange live. Samlekvalitet og finish kan godt tåle sammenligning med japanerne, og de fejl der var på motoren i de første årgange af GT650 er ordnet.

• #3   17. jan 2008 Min mekaniker siger også at de har lavet 72 forbedringer på motorene siden GT erne kom og så indtil nu. Det er nu rene Suzuki motorer der ligger i dem.

• #4   17. jan 2008 Sune: nej, det er ikke suzuki motorer. Det er sælger-gas opfundet af sælgere der skulle have en undskyldning for at sælge dem.
    "jo jo, den er god nok, det er SV650 motoren der liger i og bla bla bla."
    Motoren er en egen produktion fra Hyosung selv. Havde det været en Suzuki motor der var kastet i, ville der ikke være de mekaniske problemer der har været på de første GT650.

Der hvor suzuki kommer ind i billedet, er at de har ydet teknisk assistance til Hyosung, og samarbejdet med dem i over 20 år. Så motoren er sådan set udviklet med input viden fra suzuki-inginører.

• #5   18. jan 2008 Jeg synes også den leder tankerne hen på V-Rod Sune, så det må HD-fanatikerne bare selv om:-)

Jeg undrer mig lidt over, at man ikke ser flere her. Man får ganske meget cykel for pengene. I USA er den et monster-hit!!!! Ligeledes i Italien og Spanien. Efter sigende skulle den køre aldeles glimrende og motoren skulle lede tanken mere hen på Magna og (skønt ikke så voldsom) på V-max - altså powercruiser.

Har ikke prøver den selv, men ville faktisk meget gerne smiley

Kommentér på:
Erfaringer med GV 650 Aquila.

Annonce