975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

MC Trailer og cover under transport MC Trailer og cover under transport

Hej Alle

Jeg har en forestående tur, og fremadrettet nogle længere planlagte ture med bil og mc. Jeg tænker om der er andre der har erfaring med at have mc cover på deres cykel mens den er fastspændt på en mc trailer, man kommer jo ikke til at køre mere end 80-90 kmt med traileren.

coveret er et Oxford Stormex Motorcykel cover

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Trailer og cover under transport
  • #2   2. jul 2020 Jeg ville være lidt bekymret med at dække cyklen til. Hvis tildækningen kommer til at blafre i fartvinden kan det slide hårdt på lakken.

• #3   2. jul 2020 elastikstropper rundt omkring diverse steder burde tage det værste blafren på kåber og lign.

• #4   3. jul 2020 altså er det for at beskytte cyklen for vind og vejr så er det da den forkerte trailer du har fået købt dig/ lånt, har før prøvet det der med cover på en crosser og det cover det holdte kun 2 ture så er det noget du er rigtig glad for så overvej hellere om du kan låne en lukket trailer

• #6   3. jul 2020 Jeg ville være mere bekymret for skader fra blafrende dækken end for vejr og vind! Der sker vel ikke noget ved at MCen bliver beskidt på turen derned - det kan klares med en vandslange. Det er næsten umuligt at spænde dækken/tæpper og lignende så fast at de ikke blafrer.

Hvis der skal beskyttes mod vind/vejr så ville jeg satse på en lukket trailer i stedet.

• #7   4. jul 2020 Kan din mc ikke tåle vand?

Et enkelt sandkorn mellem lak og dækken, og Lakken er ødelagt.

Kommentér på:
MC Trailer og cover under transport

Annonce