{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.660 visninger | Oprettet:

Køre tur nu......Hmmm {{forumTopicSubject}}

nu ved jeg godt jeg sprøjter benzin på bålet, men det er sgu ved at være træls at se dettte vejr dag efter dag, hvor det i nogens verden er kørevejr og i andres er fy nej ikke køre vejr...

men med alt det regn vi har haft og det faktum at det ikke har været nattefrost meget længe så er der heller ikke saltet længe så salt er der ikke meget af på vejene....så er det jo fristende at trille en tur...hvis altså lige forsikringen dækkede nu, men det gør den jo for mange først efter de. 01/03.

det er nok også en god ting ellers tror jeg mange havde kørt den første tur i år allerede.

Men nu er der under 40 dage til PMS ophører for mit vedkommende. og for dem som ikke lige er klar over hvad PMS er, ( med mindre du er en kvinde ) så står det for Parked Motorcycle Syndrome.

Vi ses på vejene før i aner det...
Kenneth


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre tur nu......Hmmm
Kommentér på:
Køre tur nu......Hmmm

Annonce