{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Nye støjregler {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har snakket med en kammerat omkring det er kommet nye støjregler, jeg syntes som sådan ikke jeg kan finde meget nyt omkring disse..

Udover der er snak om "områder" hvor man ikke må køre mellem 22-06 hvis man støjer for meget.. ?

Men hvad betyder det for os med mc, hvis man da har en mc der snakker mere end den måske burde.?

Min kammerat mener at stopper en betjent dig må han give dig en bøde, og din mc skal hentes på stedet med falck og køres direkte på værksted og fikses..?

Håber på hjælp. smiley

God dag til alle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye støjregler
  • #1   8. jul 2020 Det lyder lidt som den gamle lej hvor man skulle viske noget til sidemanden som så skulle viske det til den næste og det oprindelige blev godt forskuret undervejs.

    Jeg tror han (i) blander den snak der pt er i tyskland om at indføre nogle generelle støjgrænser (for MC) sammen med de områder der er i D hvor der ikke må køres MC på bestemte tidspunkter og forveksler dette med at være dansk lovgivning.
    Og så er 1 fjer blevet til fem høns og MC'en kan sendes direkte på værksted og føreren bliver dyppet i tjærre og rullet i fjer...


  • #2   8. jul 2020 Der er ikke kommet nye støjregler i Danmark. Der er kun kommet nye bødetakster for støj.

  • #3   8. jul 2020 De nakker ALLE i KBH , men ikke i bondeby-vester

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.647
    #4   8. jul 2020 Det er de samme støjregler som har været gældende i mange år. De er bare gået over til at håndhæve dem.

Kommentér på:
Nye støjregler

Annonce