{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor store dæk?
  • #1   21. jan 2008 Hej Jesper,

Det vil jeg kraftigt fraråde. Hvorvidt de kan presses på fælgen ved jeg ikke, så vidt jeg ved er et 170 det største du kan presse på en 4,5" fælg som din MC sansynligvis har, hvis den er født med et 160.

Et 170 er måske også lige i overkanten til en 4,5" fælg.

Hvis du gerne vil gå op i dækstørrelse, bør du skifte til en 5,0" bagfælg som er idéel til 170, og 5,5" til 180, og evt. 6.0" til 190.

• #2   21. jan 2008 Ikke en god ide, hvis du interesserer dig for hvor godt den styrer. Hvis det bare er fordi du vil have et bredt dæk på, så kan det måske godt klemmes på, men det bliver ganske ballon formet.

• #3   21. jan 2008 Det var såmænd bare fordi de var billige. smiley
    Jeg ved intet om dæk så jeg skulle bare lige høre.

• #5   21. jan 2008 Jeg har aldrig prøvet andet end 170, da det var det der sad på den da jeg købte den sidste år.
    Er det rigtigt forstået at køreegenskaberne bliver bedre hvis jeg sætter 160 på?

• #6   21. jan 2008 -Jesper T [Silkeborg] .
    Fingerreglen er i hvert fald, at en motorcyklen styrer bedst med dæk og fælge med de originale dimensioner. Helt galt er det, når man smider større dæk end fælgen er beregnet til.

• #7   22. jan 2008 Yep, den kommer til at køre fantastisk i forhold til før, især hvis du sammenligner et slidt 170 med et nyt 160 dæk.

Bare mit standard 150 dæk er i nærheden af at være slidt på midten kan jeg tydeligt mærke at det går ud over køreegenskaberne. Den styrer mere trægt og er ikke lige så stabil i svingene.

Glæd dig til at få nogle ordentlige dæk på! smiley

Kommentér på:
Hvor store dæk?

Annonce