{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Honda CBR600 F3 eletriske problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg var ude og køre den anden dag, efter en god tur på en times tid og kom hjem bemærkede jeg at den lugtede underligt, tror det tætteste jeg kan beskrive er en lugt af alt for gamle pølser der bliver grillet på en grill... sådan ca. smiley

Kom ud igår aftes for lige at prøve at starte den, men starteren fungere ikke, så jeg tænkte okay det er mærkeligt, alt fungerede fint da jeg stilte den..
Tog den ud til vejen og løb den igang og den startede også med det samme, kørte en lille tur på nok 1km for at se om der var noget galt, og det var der..

Første jeg lagde mærke til var mit forlys var meget svagt, så skulle jeg blinke og bemærkede så at det ikke blinkede rigtigt. Virker som om at det følger omdrejningerne ?
Derefter kom mit forlys pludseligt tilbage på fuld kraft, for derefter at slukke helt, så virkede det lange lys kun, det varede så ikke mere end et minuts tid så slukkede det også.

Så nu står jeg helt lost, og aner ikke hvad der er gået galt, forlys kommer ikke på når tænding er til som det plejer, trykker jeg på starteren dæmper lamperne i instrumentbordet sig, men der sker ingenting.

Nogen der har forslag til hvad der er gået galt ?

Video: https://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse-mc/14093-til_forumemne

Bonus info, på billedet er 4 ledninger som sidder under kapslen højre side hvor starter knappen sidder, sidste sommer havde jeg problem med at starteren ikke virkede, den gjorde det samme som nu, bortset fra det med lyset og blinklyset og der var en af disse ledninger hoppet af, så vi loddet dem og maskinen har kørt siden, kiggede der nu her da det jo var oplagt, men de sidder der stadig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR600 F3 eletriske problemer
  • #1   16. jul 2020 Din cykel overlader sikkert, det er nok regulatoren der er gået og har kogt din batteri. Hvis du har et multimeter, så prøv at løbe den i gang og så mål på batteriet. Der må ikke være over 14,5v pas på med høje omdrejninger for det kan brænde mere af. Det er sikkert også dine pærer der er sprunget af overspænding.

  • #4   17. jul 2020 Alt andet lige så vil den holde længe hvis den kan komme af med varmen.

Kommentér på:
Honda CBR600 F3 eletriske problemer

Annonce