6.223 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Syning af lædertøj på fyn Syning af lædertøj på fyn

Hej alle.

Jeg har en læderjakke som jeg skal have syet en ny lynlås i så den kan lynes sammen med mine læderbukser. Læderbukserne skal også syes lidt ind i livvidden MEN jeg kan simpelthen ikke finde nogen der kan gøre dette?? Er der nogle her på galleriet der kender en skrædder eller ligende som kan sy i lædertøj??

Mvh
Poul

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syning af lædertøj på fyn
  • #1   23. jan 2008 Jeg trænger også til at få fittet min dragt!

Er lige med på en lytter...

• #2   23. jan 2008 Har I prøvet Ole Skomager, Kochsgade 33, 5000 Odense C, tlf. 66 19 35 66.

Han laver bl.andet:
    flikker - såler - læder el. gummi - rep. af tasker - kufferter og alle lædervarer - lynlåse i skindjakker - stofjakker - bukser - kjoler - slibning af sakse og knive - gravering af hunde og kattetegn - dørskilte - rep. af seletøj og ridestøver - læderdragter - motorstøvler- ortopædisk forhøjelser af sko.

Fik hans visitkort i sommers smiley

• #3   23. jan 2008 Hey Moto

Ved det godt. Men du var lige 2 minuttere hurtigere end jeg. Så det var først da jeg trykkede send, at jeg så dit indlæg. Men en god sag kan jo ikke gøres for tit smiley

Jep. Ole var med på en af vores lørdagskøreture i sommers (en lørdag hvor det næsten ikke regnede) og da endte vi nede hos Bageren i Ringe og fik lagkage og kaffe. Der fik jeg hans visitkort så jeg kunne få nye såler på mine efterhånden godt slidte cowboystøvler og han kunne også sætte et stykke ekstra læder på min lædervest. Den er nemlig krympet 2 størrelser af al det regn, ha ha ha....

• #4   23. jan 2008
    Hej Poul

nymølle vej i Middelfart http://www.lillebaeltpolsteren.dk/
    hun har syet på min læderjakke og det var bare i orden, jeg kender et par stykker fra tirsdags klubben der også har fået syet der.

Per

• #5   24. jan 2008 Hey Per

På hendes hjemmeside står der Gl. Møllevej smiley ???

Vidste ikke, at vi stadig havde en møbelpolster i byen så det var et godt tip smiley
    Så kan jeg igen få mig klemt ned i min vest, ha ha ha...

• #6   24. jan 2008 sorry!

jeg hører lige i min øreshokoladebolle at det er på Gl. Møllevej hun bor, og det gør hun da også :-)))

Per

• #7   24. jan 2008 ellers så er der dette firma, de syr bla. læderintræk til biler. www.2m-polstring.dk

Per igen igen

Kommentér på:
Syning af lædertøj på fyn

Annonce