{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Så pillede fjolserne sgu ved den :( {{forumTopicSubject}}

Ak ja, så var freden forbi - tog et par måneder på min nye P plads (så tæt på lejligheden som muligt) før end at nogen fulde stoddere fra crazy daisy / missisipi lige synes at min nummerplade skulle bukkes... - og at vedkommende lige skulle prøve at sidde på den også! De havde trykket på blinklys knappen, lang lys knappen, slukket på dødemandsknappen, og slukket for alt lys. - så det var som at starte et fly, med alle de knapper jeg skulle trykke på først...

Jeg slap da billigt - men tør ikke lade den holde der mere, torsdag/fredag/lørdag nat...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så pillede fjolserne sgu ved den :(
  • #1   26. jul 2005 Nej der er bare nogen der blev tabt på hovedet til fødslen. og ikke fatter, at man piller ikke ved andre sager. Men det var da godt, at der ikke skete mere..

• #2   26. jul 2005 vis du ikke finder et andet sted at pakere er den væk på et tidspungt det er helt sikkert, søg efter et sted du kan leje og have den stående istedetfor det er meget mere sikkert. der er nok af gamle damer med stor ville og ikke bruger pladsen i grashen eller ligende

• #3   26. jul 2005 med stor villa mente jeg

• #4   26. jul 2005 allan,
    problemet er at jeg bor næsten så centralt i vejle som muligt - der er ingen villa'er i et par km's rækkevidde smiley

• #5   26. jul 2005 Ikke en dårlig idé Rune - men jeg falder sgu nok i søvn er jeg bange for smiley

• #6   26. jul 2005 Yeah men jeg gider sgu ikke stå på en P plads hele natten... foretrækker at parkere et andet sted så smiley

• #7   26. jul 2005 Måske hvis du lagde et dækken over den, så er det ikke så fristende for det fulde nattefolk at skulle pille?

Det overlagte hærværk kan nok ikke holdes væk med et dækken, men den pludselige indskydelse kan man vel blive fri for?

/Pia

• #8   26. jul 2005 Pia,

Formentlig ja - men jeg tror ikke jeg tør tage chancen godt nok.

• #9   26. jul 2005 Ja, det er sgu utroligt, at man ikke kan have sine ting i fred! smiley
    Da jeg havde knallert (Suzuki SMX), var der også lige et fjols, der havde skodet en smøg i sædet en dag, da jeg havde parkeret på pladsen ved klubhuset - skulle spille bold..

Og en anden dag, da jeg havde parkeret ved en brugs, var der en tumpe, der havde fyldt egerne med pizzabakker! :S

• #10   26. jul 2005 Har prøvet at parkere min midt i blokhus, masser af mennesker for at komme tilbage og se at nr. pladen havde fået et ordentligt buk.

• #11   26. jul 2005 ja er også pænt bange for at have min stående på gaden i odense c om natten, man har lidt uro i kroppen...der skulle ikke være nogen der kender noget til en ledig garage??

• #12   26. jul 2005 Argh, det var da bittert Klaus, men der er jo ikke meget at gøre ved det... Den med mc garagen, dækkenet synes jeg nu lyder meget fornuftigt. smiley Evt. kombineret med en 2-vejs alarm som er lydløs på cyklen, men bipper i fjernbetjeningen smiley

• #13   26. jul 2005 Jesper, hvor kan man få sådan en alarm? Pris?
    Men tror ikke det er en så god ide - hvis den begynder at bippe i fjernbetjeningen og jeg kommer rendende forbi daisy og missisipi med et alu bat, kan det godt være jeg får et par dørmænd på nakken også smiley

Jeg vil foretrække noget der sidder på cyklen der hyler af helvede til - men jeg er lidt nervøs for stabiliteten af dem, i tilfælde af den bare går igang af sig selv, og jeg f.eks. ikke er hjemme til at slukke for den. Og hvis den begynder at hyle når man forsøger at tage den af, der bevæger man den jo også.

• #14   26. jul 2005 (link fjernet)

Det er den jeg lurer lidt på for tiden, en billig alarm, og man kan jo altid undlade at sætte fjernstarten til smiley
    Den kombineret med et dækken så skulle den vidst være hjemme, så ved man da når man skal ned og tale med store bogstaver smiley

• #15   26. jul 2005 Per, jeg kom ikke afsted der om eftermiddagen - ringede derud, og han sagde han ikke have tid, der var mest tid om formiddagen. Ringede så derud igår formiddags, og der havde han heller ikke tid - først i næste uge, pga. ferie.

Jesper, til den pris der, så får du lige lov at afprøve den først smiley

• #18   26. jul 2005 Anders L:

Tror det bliver en dyr løsning i længden.. Sagt med andre ord; tror ikke ledningsnettet kan klare 380 volt smiley

• #21   26. jul 2005 Sådan noget P I S, ingen straf er for hård

(godt man bor i en lille by)

Søren

• #22   26. jul 2005 mht alarmer kan man stille følsomheden, det har jeg ingen problemer med, den er ikke gået igang af sig selv endnu.
    jeg har da oplevet at der er nogen der har siddet på min og leget med gearene, men det stoppede efter jeg fik alarm på.

• #23   26. jul 2005 Søren, er din alarm gået igang når folk har sat sig på den?

Hvad får den til at gå igang - det at cyklen blir rettet lidt op, eller det at den synker lidt når folk sætter sig på den? Og stopper den igen, når den kommer tilbage til sin oprindelige position?

(har været ude og efterforske området for at finde et sted at parkere...)

• #24   26. jul 2005 Til at starte med skulle der bare starte en bil ved siden af , så gik alarmen igang. jeg har sat alarmen så man skal pille godt og grundigt på den før den går igang, dvs man skal rette den op, og prøver man at pille på tændingssystemet går den også igang.

(link fjernet)

jeg har den der hedder 8520

En ting der irriterer mig er at den sætter startpærren til efter 60 sek. hvis der ikke har været tænding på. så skal den slås til og fra igen før den kan starte.

søren

• #25   26. jul 2005 Hvad koster den Søren ?

• #27   26. jul 2005 hmmmmmm

Jeg fik den meget billigt, og vedkommende satte den på uden beregning

men den koster ca 2500.- u/montering

jeg gav knap og nap det halve, monteret!

søren

• #28   26. jul 2005 Lidt pebret - men vil nok investere i sådan en når jeg får ny bike.

Tak for linksene - og tips smiley

• #29   26. jul 2005 selvrisikoen på en stjålet mc er 20% af værdien, hvis jeg kan forhindre ét tyveri er det hurtigt tjent ind, men det er en ting jeg aldrig finder ud af smiley

• #30   26. jul 2005 Det er rigtigt - men det kræver vel en kasko, og sådan nogen fine sager har en fattig bonderøv som mig, ikke smiley

• #31   26. jul 2005 min forsikring er ikke så dyr, så det er dumt af mig at lade være. men hvis man er yngre så løber det hurtigt op

Jeg har kørt som elite bilist fra dag nr. 1 efter jeg fik kørekort, fordi forsikringen kludrede i det, og satte mig i det forkerte trin he he he (det har jeg aldrig klaget over, men jeg har også kørt skadefrit)

Søren

• #33   26. jul 2005 4100,- ansvar og kasko, så siger man ikke nej

• #34   26. jul 2005 Lige præcis Johnny ... det er sgu dyrt at være ung i det her land smiley Men det er da en fin GSXF 600 du har - og god årgang synes jeg, hvad koster sådan en? Og du klarer den på ansvar, går jeg ud fra?

• #36   26. jul 2005 Ku godt være jeg skulle overveje sådan en GSXF 600 så - ved siden af en ZZR 600 .. blir nok en af de to jeg skal have fat i smiley

• #38   26. jul 2005 Men, men , men..... det er jo en KAWASAKI smiley Det retfærdiggør da de første 30.000 kr smiley

Kommentér på:
Så pillede fjolserne sgu ved den :(

Annonce