{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

Bmw f800s som brugt, er den god? {{forumTopicSubject}}

Hej MC venner smiley

Er blevet tilbudt en BMW f800s fra 2007 med 43.000 km på tælleren.

Jeg ved ikke ret meget om denne model, andet end det åbenlyse at den har remtræk og derfor må være mindre service krævende.
Men udover dette, så søger jeg lidt erfaring fra folk der har eller har haft denne model som kan komme med nogen input smiley
Kan den køre sving? Mangler den kræfter og bliver derfor kedelig? Holdbarhed?
Den skal bruges som sjov søndags maskine og som pendler engang imellem Ca. 50 km hver vej til og fra arbejde.

På forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw f800s som brugt, er den god?
Kommentér på:
Bmw f800s som brugt, er den god?

Annonce