{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkering og dække
  • #1   31. jul 2020 jeg ved ikke om du får bøde for det, men for at undgå det kan du jo gøre følgende.
    print din nummerplade på et stykke papir, få det lamineret lim 2-4 magneter bag på og når du så har dækket din mc til skulle magneterne holde papirudgaven fast gennem stoffet der hvor nummerpladen sidder, så kan pakringsvageten se dit nummer.


  • #2   1. aug 2020 Hej Mads
    Jeg har et cover, mener det er købt i Lidl, hvor der er et transperant stykke plastic isat.
    Når man hiver det på maskinen, passer det nøjagtigt således at nummerpladen kan aflæses når motorcyklen er parkeret og dækket til.
    Smart og effektivt.


  • #3   21. sep 2020 Til alle der stadig følger med i det her opslag så har Lidl et MC cover med nummerplade rude i denne uge 20/9 - 26/9 2020.

    https://www.lidl.dk/da/p/giv-bilen-en-opgradering/crivit-foldbart-motorcykelovertraek/p37647


  • Nic J
    Nic J Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 13 Emner: 5 Svar: 20
    #4   24. sep 2020 Tak for tippet Peter smiley Jeg nåede lige at få badehætten på inden regnen for alvor satte ind her til formiddag og den passer fint. Har læst fra andre brugere at den gør sig ligeså godt som oxfords etc standard modeller, så mere kan man vel ik forlange for 79 kr!

Kommentér på:
Parkering og dække

Annonce