Mconline og reklamation?? Mconline og reklamation??
Jeg har faktisk været godt tilfreds men Mconline de gange jeg har handlet med dem, men nu står jeg i lidt af en knibe....
Det starter med at jeg køber nogle Falco Neo støvler sidste år i 6 mdr. Jeg bruger dem i ca 3 mdr. og omkring 1 gang om ugen, derefter sætter jeg dem i "vinter-hi".
Jeg hiver dem frem igen til "Bakken åbning" og bruger dem der efter ca. 3 gange om ugen indtil at lynlåsen "falder ud af hak" dvs. den er i to dele og kan ikke samles (dette sker primo Juni).
Jeg sender den ind til Mconline i håb om at den er under den 2 årige reklamationsret, men bliver kontaktet at den er slidt og den velcro der er påsyetfra fabrikken er gået ind i lynlåsen og derved afsporet lynlåsen vil derfor ikke bliver lavet under reklamationsretten????
De tilbyder mig godt nok en anden til en "god pris" hvilket jeg siger ok til men alligevel.............
Er det kun mig der synes at det ikke er en helt fair behandling??
dec 2003
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 86
Hvis lynlåsen ikke er gået ikke stykker som følge af en fejl, der var til stede da du købte vareren, så er det slid, hvilket de ikke har pligt til at dække.
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Nu ved jeg ikke helt hvordan din fejl på støvlen er opstået, men som allerede nævnt lidt, så efter det første ½ år er det kunden der skal bevise, at fejlen der er opstået, enten er opstået som følge af en fabriksfejl - og det er ret svært, på næsten alle typer varer.
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 103
Mconline og reklamation??