{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Mconline og reklamation?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har faktisk været godt tilfreds men Mconline de gange jeg har handlet med dem, men nu står jeg i lidt af en knibe....

Det starter med at jeg køber nogle Falco Neo støvler sidste år i 6 mdr. Jeg bruger dem i ca 3 mdr. og omkring 1 gang om ugen, derefter sætter jeg dem i "vinter-hi".

Jeg hiver dem frem igen til "Bakken åbning" og bruger dem der efter ca. 3 gange om ugen indtil at lynlåsen "falder ud af hak" dvs. den er i to dele og kan ikke samles (dette sker primo Juni).
Jeg sender den ind til Mconline i håb om at den er under den 2 årige reklamationsret, men bliver kontaktet at den er slidt og den velcro der er påsyetfra fabrikken er gået ind i lynlåsen og derved afsporet lynlåsen vil derfor ikke bliver lavet under reklamationsretten????

De tilbyder mig godt nok en anden til en "god pris" hvilket jeg siger ok til men alligevel.............

Er det kun mig der synes at det ikke er en helt fair behandling??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mconline og reklamation??
  • #1   26. jul 2005 Umiddelbart synes jeg de giver dig en fair behandling.

    Hvis lynlåsen ikke er gået ikke stykker som følge af en fejl, der var til stede da du købte vareren, så er det slid, hvilket de ikke har pligt til at dække.


  • #3   27. jul 2005 Jeg er også fint tilfreds med mc online - flinke mennesker.

    Nu ved jeg ikke helt hvordan din fejl på støvlen er opstået, men som allerede nævnt lidt, så efter det første ½ år er det kunden der skal bevise, at fejlen der er opstået, enten er opstået som følge af en fabriksfejl - og det er ret svært, på næsten alle typer varer.


  • #4   27. jul 2005 I mine øjne er det en form for fabrikationsfejl da velcroen jo er fabriksmonteret. Dermed skulle man jo mene at de beregner den korrekte afstand ind til lynlåsen så denne ikke bliver "afsporet".



Kommentér på:
Mconline og reklamation??

Annonce