{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fusk Hey forsikring
  • #1   9. aug 2020 Jeg tror at du har stavet forkert i din overskrift, i det første ord skulle det vel have været et C i stedet for et F????? smiley

  • #3   9. aug 2020 #2Det er så ikke helt rigtigt, Heymate ejer MCG, men hvis en ejer ikke skal følge reglerne, hvorfor skal alle vi andre så? Og angående vores hjælpe admins, de kunne da bare stoppe, de får jo ikke løn for det, så hvis det er den moral man har, så er det nok mere for "magtens" skyld at de vender ryggen til!

  • #6   9. aug 2020 Det er jo på ingen måde noget Sajmon har noget at gøre med, tror desværre bare han bliver udnyttet af dette sleske firma´´´´´´´´´
    (syntes Sajmon virker som en fin gut)


  • #7   9. aug 2020 #6 At Sajmon virker som en ok fyr bliver vi nemt enige om, men "ejerne" gider vist ikke følge med på alle deres sider, så det er hjælpe admins der "holder justits"!! Man har selv valget om hvad man kan stå inde for, ikkkk smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #9   9. aug 2020 Jeg bliver på ingen måde udnyttet - der er jo ingen der kræver en dyt af mig. smiley

    Det er hey koncernen eller heymate eller hvad kært barn nu har af navne idag, som ejer gallerierne. Bazoom solgte det lige på det rigtige tidspunkt (for dem) - og det var før kurven var knækket for alvor.

    Det eneste der er tilbage er os mosefund, som synes forums er federe end sociale lortemedier, og så en masse falske sidevisninger, som munder ud i solgte rekvalme pladser. Det er et ud af mange forkvaklede forsøg på at malke et døende koncept, inden det stedes til hvile.

    #5 - Hvis du mener mig, så nej. Jeg har flere gange prøvet at få dig til at fatte hvad min holdning er, men det fiser ikke rigtigt ind.
    Hvis du mener hey dimsen, så ja naturligvis. Det er en kommerciel side, så det er da mega naivt at tro andet. smiley


    profilbillede
  • #10   10. aug 2020 Det er flot- mcg brugerne skændes mens p****illerne sider og griner. Bøøøøh

  • #11   10. aug 2020 #10 Vi kan sgu da ligeså godt have lidt sjov, så længe det varer! Mon ikke at dem der betaler for reklamer her (det at "firmaet" lever af) bliver præsenteret for nogen opdigtede antal af besøgende på MCG? Jeg ville da finde et helt andet sted at bruge mine reklamepenge, end et site med så få brugere som der efterhånden er her! Men hvis man kommer med et helt vildt antal besøgende, lyder det godt! Man kalder det svindel på jævnt dansk, og som man siger "du kan komme til verdens ende på en løgn, men ikke tilbage"! Så den er vist ved at være kvart i lukketid for MCG smiley

Kommentér på:
Fusk Hey forsikring

Annonce