734 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

pulver - men hvad... pulver - men hvad...

Hello ...

Jeg skal have skilt min mc total ad og have pulverlakket stel bagsvinger, bremsearm og fodplader... motoren er blevet lakket op på ny... men nu skal de øvrige steldele have en tur da jeg har kørt med en defekt pakning ved bezinhane og det har løbet noget tid på stellet.

Men hvilken farve skal jeg vælge til delene..?

Koksgrå som de nye
Sort

med eller uden klarlak på pulverlak - hvad er din mening

jeg er gået ned på det ;O(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pulver - men hvad...
  • #1   27. jan 2008 Jeg fik min pulverlakeret, man kommer da ikke klarlak på pulver gør man??

Mine dele blev stålkugle blæst, og primet, og pulverlakeret, og varmet ved 200 grader i 15 min.

Du kunne også vælge en ahnden farve, som ikke var så original.

Du kan skrive RAL i en søgemaskine, så kommer de farver du kan vælge når det er pulver.
    Thomas

• #2   27. jan 2008 Jeg har aftalt at jeg bare aflevere delene ved lakker og så får han strippet gammel lak af...

men da min cykel ikke ser ud som flest har jeg ikke lige selv set lyset for hvilken farve der skal bruges...

• #3   27. jan 2008 på blank sort vil jeg ikke give klarlak
    på blank koks grå vil jeg hellere ikke

men der farver med glimmer (metalic) som skal have klarlak for at glimmeret bliver levende.

forresten så ved jeg hvad jeg snakker om

• #4   27. jan 2008 hihi - martin - jeg blander mig lige uden om, og lader folket tale istedet. smiley

men, man kan lave en dybblank ved at give det mat sort og så klarlak

• #5   27. jan 2008 Jo - man kan komme klarlak på pulverlka. Det ser endnu bedre ud. De kan de også gøre der hvor du skal have det pulverlakeret.
    Gør det....

Jeg har efterhånden fået pulverlakeret en del. få dem til at smide klarlak på. Det ser bedre ud. :O)

• #6   27. jan 2008 Prøv at tjekke stellene på de nye triumpher, det syntes jeg personligt er en fed kulør, med metal uden klarlak, se 675´erne og speed triplen, de er jo snart samlet i herning, så der er du vel også en af dagene i den weekend ;o)

Kommentér på:
pulver - men hvad...

Annonce