{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Stefan Noer
Stefan Noer
Følgere: 11 Emner: 11 Svar: 27

Veteranforsikring for 21 årig. {{forumTopicSubject}}

Hej derude,
Jeg skal ha’ min Kawasaki Z400 fra 1977 på plader næste år, og kunne derfor godt tænke mig at få den veteranforsikret, da det er markant billigere, og den ikke skal bruges som primær transportmiddel.
Kan det overhovedet lade sig gøre, at veteranforsikre et køretøj som 21 årig, som jeg er næste år? For på nogle af de selskaber jeg har kigget på står der, at ejeren skal være minimum 25 år og andre steder står der ikke et krav på ejerens alder nævnt, betyder det at det er op til det enkelte selskab hvor gammel man skal være, eller er der overordnet regler omkring alder på ejeren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteranforsikring for 21 årig.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   19. aug 2020 Det er afhængigt af selskab, så du skal i gang med at ringe rundt.

Som minimum skal du regne med at de kræver at du ejer et andet køretøj også, som er dit primære transportmiddel.

• #2   19. aug 2020 Okay, må igang med at tjekke de forskellige steder så smiley

• #3   20. aug 2020 Og du ska som regel ogdå være medlem af en veteran klub

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #4   20. aug 2020 Der var ingen af de tre selskaber jeg spurgte, som krævede det... smiley

• #5   20. aug 2020 Kender flere der har i GF https://www.gfforsikring.dk/veteran, der er ikke så mange dikkedarer, den skal være i ret historisk original stand, så ingen cafe skamferinger, eller bobbet stil med abestyr og neonlys.
    Giv dem blot et ring, de er slet ikke farlige. Spørger de ind til dit primære transport middel, så oplys at du benytter trædecykel eller offentlig transport af hensyn til miljøet.

• #6   20. aug 2020 Jeg spurgte for et par år siden, der krævedes det hos dem jeg ringede til, det endte med jeg beholdt min alm forsikring, da medlemskabet af en klub udlignede besparelsen, samtidig med at friheden til at køre som havde lyst blev begrænset. Det kan selvfølgelig være lavet om siden..

• #7   20. aug 2020 Jeg må tage en snak med de forskellige steder, og høre hvad de har af krav. Motorcyklen er i original udsmykning, for kan ikke se fidusen i at lave om på gamle cykler, når det er nogle smukke damer som orginale smiley og så må jeg ellers håbe at de godtager den elektriske jernhest jeg bruger til at pendle til og fra arbejde, som et primær transportmiddel påtrods af, at det ikke er en bil

Kommentér på:
Veteranforsikring for 21 årig.

Annonce