{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.273 visninger | Oprettet:

Hurtig salg af MC {{forumTopicSubject}}

Hva skal der til for at min Zuki er hurtigt solgt..?

Jeg blir snart idiot af at have den holdende, for har mange planer med den, men kan ikke holde til at køre den efter at jeg brækkede ryggen smiley

Kan i ikk give mig nogle tips til hurtigt salg..? Evt hjælpe mig med det..? Vil godt betale ham der får den solgt for mig.

Ole P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig salg af MC
  • #2   27. jan 2008 For det første så lyder det da bare rigtigt træls med din brækkede ryg, det jo slet ikke sjov ikke at kunne køre mc mere..

Og så derefter så ved jeg virkelig ikke hvad man gør, jeg kæmper også en kamp for at få min solgt, men syntes bare ikke der sker noget som helst selvom den står til en rigtig fin pris..

• #3   27. jan 2008 Når du finder det ultimative svar, vil jeg gerne høre det, da jeg står i samme situation og vil gerne af med min. Men jeg vil heller ikke forære den væk.

• #4   27. jan 2008 Prisen virker ikke helt ved siden af. Det er bare et sløvt marked. Når det bliver forår, skal der nok komme mange henvendelser.

Hvad skete der med ryggen??

• #5   27. jan 2008 Tak for de rare ord..

Jeg forlyftede en europalle på arbejde..
    Arbejder som chef og skulle lige skælde mine folk ud, og vise dem hvordan man gør smiley

Den er til salg herinde, på dba, og mc basen..

Hva mere..?

• #6   27. jan 2008 guloggratis.dk og qxl.dk er også en mulighed smiley

• #7   27. jan 2008 du må nok indse at der er lidt dødvande i brugtmarkedet... det der med at dumpe prisen alt for meget kan også være ris til egen røv.
    Ked af at høre det med ryggen. Men vent nu og se, når vi skriver marts april, så vågner folk jo op igen og skal have noget og trille på.

mvh Offslow

• #9   27. jan 2008 Vent til det bliver sæson. Den er jo allerede alt for billig i forhold til hvad den er værd.

• #10   27. jan 2008 Lav en bedre salgsannonce og nogle bedre billeder.

Annoncer på dba og bilbasen. Evt. betal for synligt nummer.

Jeg har lige solgt min "flottere" rf'er til 45.000kr, så hvis din skal væk nu - skal den nok også ned i pris.

• #13   27. jan 2008 well, vil ikke sige at markedet er dødt.. i så fald er det køberne der fejler, jeg køber sq altid ny cykel om vinteren for at spare lidt, har lige købt min nuværende cykel for 45000.

synes din rf'er er fornuftigt sat, du skal også passe på med at sætte prisen for langt ned, for mange folk lever efter janteloven, hvis den er for billig kan det kun være fordi der er noget i vejen med den?! D'OH!

havde en derbi senda til salg i flere måneder for 5500, da jeg satte prisen op til 7400 var den solgt efter 3 dage... grinede hele vejen til banken hehe

• #14   27. jan 2008 DonT
    Overvejer at sætte maskinen til salg her også, men skal lige have taget nogen bedre billeder.

• #15   27. jan 2008 Marked er faktisk lige levet lidt op igen i løbet af den sidste uge har jeg i hvert fld fået rigtig mange henvændelser! Mon ikke der snart sker noget for dig også. Gode billeder, tekst og synligt nr kan gøre det sidste, held og lykke med det:)

• #16   28. jan 2008 Tjaeeeee, MCG har måske en del af ære for det er svært at sælge en touringbamse som en RF600...
    Hvis en fornuftig person spørger hvad han skal være opmærksom på ved en RF600 som han har kig på, vil 80% af svarende være, at han skal tage en GSXR750r til de samme penge i stedet for, fordi den er større, stærkere, hurtigere og dermed bedre.....

Ellers er det nok bare årstiden der gør sig gældende.

• #17   28. jan 2008 Faktisk kan det undre mig, at det er svært for jer at sælge nu...
    Jeg købte min Suki i nov. måned, med den tanke, at jeg ville bruge vinteren til at gøre Suki helt klar til foråret. Det ville irritere mig, hvis jeg ikke var klar til sæson start : )

Måske venter folk på, at udvalget blir´ størrer- Altså flere bikes at vælge imellem.
    Ellers er det forsikrings pengene de vil spare...

Kommentér på:
Hurtig salg af MC

Annonce