1.004 visninger
|
Oprettet:
godt vejr i dag {{forumTopicSubject}}
det har været godt vejr i dag, rigtig fint til at nusse om mcèn var også lige ude og trille en lille tur det var bare skønt, så nu må det gerne blive sommer.
det glæder vi os til
andre der har nusset med cyklen idag?
jun 2007
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 225
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Jeg har da fået taget et par hundrede naturbilleder idag
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.488
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.817
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
nej der er ikke noget der er gratis..
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 165
jeg fik moneteret xenon og powercommander på den nye bike...........
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 12
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.763
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 227
Har kørt over 4000 km med det uden problemer, både i blæst og regn...:-)
godt vejr i dag