{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Jan O Motorcykler ? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg overvejer at handle MC hos Jan O i Middelfart, men inden jeg gør det, vil jeg da lige høre om der er nogen som har erfaringer med denne forhandler? nu tænker jeg både kundeservice, og kundetilfredshed, på alle områder.

Jeg hører gerne om alle erfaringer, store som små, gode som dårlige smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Jan O Motorcykler ?
  • #1   29. jan 2008 Jeg har ikke handlet MC med dem, men været nede og snakke med dem flere gange. De er rigtigt flinke. Min nevø købte en fireblade der for nogle måneder siden. Efter køb konstaterede han at battt. var dødt. Der var ingen problem der, han fik bare et nyt. Jeg har ikke hørt noget dårligt om dem endnu.

• #2   29. jan 2008 Det må man desvære ikke udtale sig om herinde, ikke officielt i hvert fald, istedet skal du se på,
    (link fjernet)
    Der er bare desværre ikke nogen anmeldelse af Jan O Motorcykler!
    Kan kun opfordre til at skrive godt som dårligt på siden!

• #3   29. jan 2008 Hvorfor må man nu ikke det??? Det har da stor relevans for motorcykelister at vide om der er nogle forhandlere der falder igennem. Så hvis man ikke skal bruge et MC forum til det, hvad skal man så bruge det til?

• #5   29. jan 2008 Det er ikke noget jeg bestemmer, det handler om at på dmcn får forhandleren en mail så han/hun kan svare på kritik, herinde er det kun en vej. Desuden er det de forskellige forhandlere der betaler en stor del af udgifterne ved at drive siden igennem reklame... Jeg mener selv det er en skam det skal være sådan, men ofte er emner der er oprettet for at advare mod en forhandler blevet slettet af HA!

• #6   29. jan 2008 Okay...
    Jeg undskylder mit indlæg så smiley

Så håber jeg at folk med noget på hjertet måske vil oprette en anmeldelse af Jan O på:

(link fjernet)

På forhånd tak folkens !

• #8   29. jan 2008 ligesom michael P har jeg både gode og dårlige erfaringer med Jan O, har dog aldrig købt noget dernede men har været der mange gange for at kigge på udstyr... og der var servicen af en noget blandet kvalitet...

• #9   29. jan 2008 Jeg har også kun kigget ved Jan O. Service og behandling var god. Jeg kender folk der har købt mc ved Jan O. Jeg har ikke hørt noget dårligt fra dem.

Mvh,

Allan

• #10   29. jan 2008 jeg var ved at købe en Kawasaki zzr1100 ved ham i 2006 det lød ikke for godt og meget besvær med at komme til at prøve den, den stod der stadig i 2007 så jeg kiggede ind igen, olien løb ud af den, dækkene var flade og igen ville jeg germe prøve den, men ikke med de fejl der, de ville så bare putteluft i dækkene og tjekke olien, okay på en mc som kan køre 300 er det da helt i orden at tage en prøvetur med sammenfaldne dæk og gammelt olie, justering af motor var der heller ikke noget af, det kunne man høre mente han, ja det okay sagde jeg og gik igen

• #11   29. jan 2008 ville købe en sprit ny gs 500 til konen forige sæson, men bad ham om at finde ud af hvad det kostede for at få den sænket, han fik mit nummer men har ikke ringet endnu. Bestilte nogle støvler hos ham for ca 3 uger siden han sagde der gik ca 3 dage og han ville ringe det har han stadig ikke gjort .
    Men har da også hørt om folk der er meget tilfredse ,
    så han er nok ligesom de fleste

• #12   29. jan 2008 Jan O Motorcykler er bare top dollar:-)

• #13   29. jan 2008 Ikke noget at klage over der smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Jan O Motorcykler ?

Annonce