Km-visning, gl. BMW G/S (grrr......) {{forumTopicSubject}}
Halløj..
Da sæsonen startede i marts måned havde min G/S rundet 32.000 km. Ved årsskiftet bemærkede jeg at den havde rundet 48.000 km. Nå, så meget mente jeg nu ikke jeg havde kørt på den, men tænkte ellers ikke meget mere over dette.
Her forleden kigger jeg igen, og der har den rundet 54.000 km. What the F...??? Godt nok kører jeg jævnligt på den, både lokalt og lange ture, alt efter behov, lyst og lejlighed, men så meget? Nej.
Hvad kan jeg gøre ved det? Det er et org., mekanisk BMW-speedometer.
Det der irriterer mig, er 1) at det gør det lidt vanskeligere at planlægge vedligehold og 2) at jeg får et problem når den dag kommer jeg gerne vil sælge den igen.
Når jeg en gang vil sælge, hvordan grejer jeg lige det? Reelt har cyklen gået mindre end hvad km-tælleren viser, men hvis jeg er så ærlig som jeg gerne vil være risikerer jeg at skræmme købere væk hvis det i annoncen står at km-tallet ikke passer.
Jeg kunne selvfølgelig bare lade den runde 99.999 km..."Den har kun gået 150 km, det ser man jo tydeligt;-)"
Well....Måske den allerede HAR rundet 99.999
Mvh Anders
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 257
Nej det med Km. på gamle cykler er der nogen der kikker på det øret har med garanti været skiftet på de fleste af dem.
Hvis maskinen lyder godt ogstanden er god er jeg sku ligeglad om den står på 5 km. eller 90 tusind.
/Simon
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 257
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 132
Lars, det kunne være jeg skulle snakke med dem, tak.
Km-visning, gl. BMW G/S (grrr......)