3.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Forsikring på Ducati 848.. Er kun 22år Forsikring på Ducati 848.. Er kun 22år

Har købt mig en ducati 848 i perlemorhvid dejlig maskine..
Får den på onsdag smiley

Har bare ikke lige undersøgt det med forsikring endnu.. Da jeg først skal have plader på 1marst..

Har dog muligheden for at forsikre den i min brors navn da han er 32..

Men kunne godt tænke mig det i eget navn..

Nogen gode råd/hjælp med på vejen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på Ducati 848.. Er kun 22år
  • #2   31. jan 2008 Køb en gammel smadret MZ'er og få den forsikret i dit navn, og så forsikre 848'eren i brors navn, Når du bliver 26, kan du få 848'eren i dit eget navn smiley

• #3   31. jan 2008 Tillykke med maskinen, men måske ikke det bedste ikke at undersøge forsikring. Du er nok nød til at lave den i din brors navn hvis det er muligt, ellers kommer du sgu nok til at købe en halv 848'er hvert år

• #4   31. jan 2008 tja uanset hvor du forsikrer starter kakso priserne vel fra 15k og op. Dere r kun 1 ting at gøre, der er at ringe rundt og forhøre dig.
    SLet lige den anden tråd, du har oprettet 2 identiske

• #5   31. jan 2008 problemet er bare, hvis du bliver opdaget mht at lave den i brors navn. Det koster kassen! Derudover er der bagefter ingen der vil forsikre dig

• #6   31. jan 2008 Og husk at det er forsikringssvindel at forsikre i en anden navn smiley

Men held og lykke

• #7   31. jan 2008 ja den koster lidt, men man lever vel kun engang.. hehe

Jeg har ikke noget imod at betale omkring de 20.000 men over det er jeg ikke meget for.. køre jo ikke så meget på den..

Glæder ,ig godt nok til vejret bliver bedre men hvis alt går som deet skal bliver den oprettede herinde på onsdag/torsdag..

• #8   31. jan 2008 ja den koster lidt, men man lever vel kun engang.. hehe

Jeg har ikke noget imod at betale omkring de 20.000 men over det er jeg ikke meget for.. køre jo ikke så meget på den..

Glæder ,ig godt nok til vejret bliver bedre men hvis alt går som deet skal bliver den oprettede herinde på onsdag/torsdag..

• #9   31. jan 2008 ved ikke hvorfor men hvergang jeg skiver eller opretter kommer det 3 gange.. og jeg trykker kun send en gang

• #10   31. jan 2008 ja men jeg snakker kun om halvårligt

• #11   31. jan 2008 hahahhahahhaa..... jo det burde kunne lade sig gøre!!!

• #12   31. jan 2008 Jeg forsikrer den gerne for 40.000 årligt, men det kræver så at den er til jævnlig kontrol og testkørsel, som minimum en gang om ugen (helst week-end) :o).

JLL

• #13   31. jan 2008 Øhhhhhh tillykke med den i øvrigt - husk nu at melde dig ind i Ducati klub Danmark :o).

Kassereren

• #14   31. jan 2008 Hvis du har 40.000kr til forsikring årligt, så er du ihvertfald ikke soldat hehe

Men held og lykke med det. Fed maskine du har valgt dig

• #15   31. jan 2008 hvorfor hahaha!! jeg mener det skam seriøst for jeg skal kun bruge den om sommeren og resten af tiden hjemme i stuen

• #16   31. jan 2008 hvorfor hahaha!! jeg mener det skam seriøst for jeg skal kun bruge den om sommeren og resten af tiden hjemme i stuen

• #17   31. jan 2008 hvorfor hahaha!! jeg mener det skam seriøst for jeg skal kun bruge den om sommeren og resten af tiden hjemme i stuen

• #18   31. jan 2008 fordi jeg synes sgu det er lidt utroligt at købe uden lige at undersøge "detaljerne", men da,,,, tillykke med den

• #19   31. jan 2008 Tak den kommer herind på onsdag.. nej jeg r selvstændig og elsker motorcykler.. så koste hva det må.. Jeg faldt for den lige da jeg så den.. den er FOR sindsyg den maskine havede en 748 Fra 2000 og den kørte virkelig som en drøm så glæder mig til at ligge nogle kilometer af på den nye når vejret engang bliver til den

• #20   31. jan 2008 Tak den kommer herind på onsdag.. nej jeg r selvstændig og elsker motorcykler.. så koste hva det må.. Jeg faldt for den lige da jeg så den.. den er FOR sindsyg den maskine havede en 748 Fra 2000 og den kørte virkelig som en drøm så glæder mig til at ligge nogle kilometer af på den nye når vejret engang bliver til den

• #21   31. jan 2008 du bruer måske samme computer til at sende regninger på så den sender dem 3 gange!! smiley

• #22   31. jan 2008 Ja bare den så ikke indberetter skatten tre gange også, så går det nok :o)

JLL

• #23   31. jan 2008 jawad M: For at give dig en lille idé om hvad det kan koste, kan jeg fortælle dig at hvis jeg køber den nye R6'er så skal jeg betale 32k om året, og det er uden at kaskoen dækker ikke fra 1. december til 28 februar. Ifølge mit forsikringsselskab har jeg kørt siden jeg var 18, men har desværre kun 1 års skadesfri kørsel. Så hvis du ikk ehar noget ancinitet, så koster det kasse, læs > 40k. Men kontakt forskellige selskaber og hør dem ad. Mange af dem vil slet ikke forsikre dig da du er under 25 og kører sportsmaskine.

• #24   31. jan 2008 Stort Tillykke, fed fed cykel. Jeg håber selv, hvis alt går vel $$$ At jeg får en 848 eller en 1098 alt efter finanserne i år.
    Som Don T sagde, forsikringen kommer til at koste så jorden ryster under dig.

Jeg har selv lige undersøgt hvad jeg kommer af med for en 1098. 7250,- om året ;-)) Nogen der kan stik den.

• #25   31. jan 2008 Ja, det er jo ikke helt tosset hvad Christian skriver, prøv dig frem, men vær også en smule realistisk i forhold til hvad du skal bruge maskinen til - hvis det er til hyggekørsel, kun i solskin, ikke til daglig transport, bare ned til ishuset og tilbage (OK nu maler jeg det nok lidt skarpt op, men jeg er sikker på du ved hvad jeg mener) - så få en ren ansvarsforsikring hos f.eks. GF, kør på den nogle år, optjen anciennitet og få så en kasko når det betaler sig.

Hvad er dit skrækscenarie - er det en stjålen maskine, er der alligevel 20% i selvrisiko, stjålet 1. år mister du således 52.000 + 40.000 i forsikring = 92.000 spildt .......... det kan man sku købe mange låse for, specielt hvis den alligevel skal stå i stuen adskillige måneder om året.

Skader, det koster jo kun hvis det er dig der laver dem (bortset fra en selvrisiko), og igen 40.000 om året kan man dæleme købe mange kørekurser, og dele for.

Kort sagt vurder nøje hvad du har behov for.

JLL

• #26   31. jan 2008 Lars: det er en OK pris, men nu er du også i en anden aldersklasse :o) - og så er det i Østjylland, hvor du vel ligger på 60% af københavnspriser - såeeeeeeeee, en standard 999 (bare for at sammenligne) skulle så ligge på ca. 12.000 herovre. Jeg giver for min 999S, der i forsikringssammenhænge (de skarn) ligger ca ca. 30% over 1098 nyprisen under 12.000, så jeg tror godt jeg kan stikke den :o).

JLL

• #27   31. jan 2008 JL L. Jeg bukker, det er fanne'me billy.... Og det er Kjøvenhavner pris du nævner der ?

• #28   31. jan 2008 Joeeeeeee - Ama'r, men 5,5 km. fra Rådhuspladsen :o), meeeeeen så er jeg jo så igen "lidt" ældre end dig :o).

JLL

• #29   31. jan 2008 Jo den bliver mega dyr smiley
    desværre smiley

• #30   31. jan 2008 Hvis jeg var dig, så ville jeg snupper en ansvar, og undlade kasko, medmindre du har røven fuld af penge smiley

sandsynligvis sker der jo ikke noget, hvis du bare passer på smiley

Men så igen, kan man "passe på" når man sidder så sådan en cykel? smiley

Tror jeg ikke smiley :P smiley

• #31   1. feb 2008 Har ringet til min forsikringskonsulent idag og han sagde han vender tilbage mandag me det tilbud jeg IKKE kan sige nej til så må jeg jo se hva han mener er billigt..

Sagde til ham at jeg ville skifte alle mine forsikringer over til det selskab der gav mih det bedste tilbud..

Og sjovt nok har han forsikrede min bmw 535I fra 2001 til 7500 fuld kasko og 2700 i selvrisiko.. så venter spændt til weekenden er omme..

thenissan B: Tro mig kan ikke vente med at få taget billeder af den..

Kommentér på:
Forsikring på Ducati 848.. Er kun 22år

Annonce