Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidi vs Alpinestars..
  • #1   3. feb 2008 Nu har jeg aldrig kørt i alpinestars, men har kørt og gået MEGET i min sidi og dem har jeg været utrolig glade for. Underkørsel er de vikelige dejlig, og ligedes når man står af motorcykel og går rundt fx til træf og lign. De føles som et par almindelig tennissko at gå rundt i... Når jeg skal have nye bliver det helt klar sidi igen.

De alpinestars støvler jeg har prøvet har ikke sidde helt så godt på min fod, og derfor har jeg ikke gjort så meget i dem. desuden syntes jeg at de vikre lidt mere klodsede end Sidi, men jeg har jo som sagt heller ikke brugt ret meget tid i dem.

• #2   3. feb 2008 model vertigo eller supertech r

• #3   3. feb 2008 Hvilke sidi har du søren

• #4   3. feb 2008 Personligt.. Syntes jeg, at "navnet" ikke spiller den store rolle.. Bare støvlerne sidder "nejz"..

Men jeg ville helt klart forretrække dem her.. => (link fjernet)
    Eller Alpinestarz.. For jeg har ikke selv haft pokkers gode erfaringer med SIDI..

=8o)

/Razz

• #5   3. feb 2008 Hej Rass smiley nice link C") hvad er der galt med sidi?

• #6   3. feb 2008 Jamen jeg har Vertigo Air som er en sommerstøvle med en god udluftning, dvs de er NADA vandtætte smiley

• #7   3. feb 2008 Thomas... de ser sg. supernice ud.

• #8   3. feb 2008 Larz<<

Der er nok ikke så meget galt med SIDI.. Kontra Mr. Klumpfod her..
    Jeg har nok bare været uheldig med mine "gamle".. Der gnavede mig lidt..
    Men det er nok bare "mig" der er fastalavnsKlovn..

Men har du "testet" et par, som du er vilde med.. Så er det jo bare "frem" med mønten.. =8o)

Jeg har faktisk "Dame Støvler".. Såee.. Min mening tæller jo ikke alligevel.. LoL..

/Rass

• #10   3. feb 2008 Jeg har Sidi Vertigo Mega Gore-Tex.. Er tilfreds..

• #11   3. feb 2008 Til Hamburg Motorad Tage sidste weekend, "testede" jeg Alpinstarts på en fod og Sidi på den anden... for mine fødder var valget klart.... Alpinstars vandt med flere fodlængder på pasform, Sidi trak lidt i den anden retning på design... men for mit vedkommene bliver det Alpinstars.
    De modeller jeg prøvede var:
    Alpinestars Supertech R Vented
    mod
    Sidi Vertigo Corsa Air

• #12   3. feb 2008 det blev alpiestars supertech r

Lige bestilt nice c")

Kommentér på:
Sidi vs Alpinestars..

Annonce